Accepterad Adrian123 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adrian123

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? stusmat#5263

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär Adrian Eriksson är i nuläget i en helt ny stad. Han har precis flyttat dit och han är fortfarande väldigt ny i staden. Han har precis hittat ett boende och han är i färd med att ordna allt det praktiska i samband med flytten. Han är också på jakt efter ett jobb, han har redan börjat skicka in ansökningar till olika företag i hopp om att hitta ett jobb som passar honom. Han är också ute och utforskar staden, försöker lära känna området och hitta olika platser som han gillar. William hoppas också att han kan skapa nya relationer i staden, han är lite blyg och reserverad i början men han försöker öppna upp och träffa nya människor. Han är också fortfarande mycket lojal mot sin familj och han håller kontakten med dem genom att ringa och skicka sms. Han skickar också pengar till sin familj för att hjälpa dem att klara sig. William är fast besluten att skapa ett bra liv för sig själv och hans familj i den nya staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar men en bra upplevelse och alltid göra riktig rp.jag kommer att vilja lära känna folk i staden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska göra ett scenario lika roligt för båda parter. Oavsett om scenario gynnar dig eller inte så måste du spela klart scenario så att det gynnar motparten.

Hur hittade du Unive? Jag har hört bra om Unive av vänner och skulle gärna vilja uppleva det.

Vidare till muntlig intervju! Du har 48h på dig annars blir den automatiskt nekad!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka