Nekad Adrian Lundin | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adrian Lundin

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Taxichef

Vad heter du IRL? Adrian

Vad heter du på discord? Adrianlundin#7524

Hur gammal är du? 12

Hur många timmar har du på Fivem? 472 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på taxi då min karaktär älskar att köra bil och då när han kan bli chef skulle han må jätte bra för han älskar köra bil och en av hans drömmer är att bli chef och det passar ju bra när det finns en ledig taxi plats och jag kan också ta mycket ansvar med vem eller vilka man anställer va lika mot alla och ge alla en ärlig chans på en intervju då jag är riktigt bra på det och kan välja ut rätt personer och sen är jag också duktig på att välja rätt personer som ska bli upphöjda och sen har jag bra koll och är inne mycket och då kan hålla koll på vem som jobbar mest och vem som jobbar minst och då kunna ta utav det och då kicka eller höja upp personer och sen är jag väldigt bra på att inte ta så mycket kritik alltså om någon säger att jag är dum och så som inte anställer rätt och då höra på det men ej ta in det och bara göra det vad jag tycker är bäst och då får dom säga så mycket dom vill bara att det inte är något som tex rasism sexism och då jag kommer tvinga alla anställa ladda ner medal då om någon gör eller säger något dumt klippa det och skicka in till staffs får då jag är väldigt sträng på såna saker och sen är jag bra på att om vi säger jag håller på att ta intervjuer och sen kommer min polare då inte bara anställa honom för att han är min polare men absolut kan jag anställa honom om han har bäst anledning men annars är det viktigaste när jag är chef det är jämlikhet och det ska alla mina anställda också gå med det.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har bra erfarenheter inom yrket då jag älskar att köra bil och jobbat som taxi innan och sen har jag varit biträdande chef på andra jobb så då kan jag det mesta med jobbpanelen och sen anställningar och så men just med taxin har jag bara varit anställd men jag har bra erfarenheter ändå och det är för mig tar det typ två dagar sen kan jag allt jag behöver och sen är det så att jag vet hur man rpar på bästa sätt också och det tycker jag är viktigt inom ett yrke med hög rp nivå.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är en person som älskar att vara med bilar och hans pappa var bilmekaniker när han var liten och han var med sen han var liten och sen när han blev lite äldre kunde han vara med och hjälpa sin pappa mer och han gick i skolan det gick bra han fick godkända betyg och sen när han hade slutat alla skolor började han med att hjälpa sin pappa i hans verkstad och det gick många år han hittade inget annat jobb så han jobbade där länge när han blev mycket äldre hittade han en stad som heter Unive och han flyttade och hittade bilmekaniker jobb och sen fick han sparken och skulle klara allt själv och sökte han jobb det gick inte så bra sen fick han ett samtal det var från sjukhuset i hans hemstad och dom ringde och sa att hans föräldrar blev behandlade men troligen skulle dom inte klara sig då tog han alla pengar han hade och åkte hem och när han kom hem var det inte långt kvar av deras liv och han fick säga hejdå sen var dom borta det blev begravning och Joakim mådde jätte dåligt och ville ta själv mord men sen flyttade han tillbaks till Unive och försökte en gång till och då gick det bättre han fick jobb som taxichaufför och sen rullade allt på och han glömde bort de dåliga tankarna och började tänka bra och sen gick det riktigt bra han hade en chans att bli chef för den som var chef nu var gammal och gick i pension och då tog han chansen och försökte bli chef.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne minst 5-6 timmar måndag till fredag och sen blir det mer på helger.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? självklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Jajamän.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka