Nekad Adrian Lundin | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adrian Lundin

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Adrian

Vad heter du på discord? Adrianlundin#7524

Hur gammal är du? 12 nästan 13

Hur många timmar har du på Fivem? 500 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag skulle vilja få det här chef jobbet då jag älskar att laga bilar och nu när jag såg att det fanns en möjlighet att bli chef för mekonomen tar man ju chansen och jag skulle vilja ha det här jobbet då jag kan vara lugn om det är många som stressar mig då kan jag ändå hålla lugnet i kroppen då det är viktigt att kunna som chef och då säg att det är att vi behöver anställda och sen står det 10 personer utan för och vill ta intervju då jag trodde det Max skulle bli 5 och då kan jag ändå ta det lugnt och inte bara bli stressad för det och då skulle jag tagit min takt och sen finns det företag som säger att de tar intervjuer och sen tar dom intervjuer och det är en 10 personer som väntar och de söker 3 nya och då tar dom de första och bästa och det är jag bra på även fast de första är riktigt bra kommer jag ta alla intervjuer och sen kolla efter det för det kan ju komma en som är ännu bättre och då ge den chansen istället och sen just meko är riktigt roligt chef jobb för där måste man hålla koll på sina anställda att de gör sitt jobb för då meko är ett viktigt jobb i staden och då måste vi ha aktiva anställda och jag kommer vara ganska hård på om man jobbet mycket eller lite och då inte höja upp någon bara för dom har jobbat i ett tag men istället en som bara jobbat några dagar men som jobbat Sten hårt och kämpar för arbetet och kan ta rätt beslut om vem eller vilka jag ska höja eller sparka.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har bra erfarenhet inom chef jobbet och också riktigt bra erfarenheter av just jobbet då jag jobbat på både Falck och Mekonomen för ett tag sedan och då jag tycker det är riktigt riktigt roligt med just bilmekaniker yrket och då jobbar mycket för just dom här jobben som är lite speciella och då jag som jobbar riktigt mycket har nytta av pga alla erfarenheter man fått.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är en person som är 26 år gammal föddes på Gotland den 14 april år 1995 och han föddes på Visby BB och när han var lite hade han en mamma som var chef på ett företag och sen hans pappa var egen företagare och jobbade som bilmekaniker och gör det än idag och det var från en lite ålder han började gilla bilar och fordon över lag och när han blev lite äldre då brukade han vara och hjälpa sin pappa i verkstaden och sen har han gjort det sen längre fram i livet och det gick riktigt bra för honom i skolan när han var lite och i 9:an valde han att utbilda sig till bilmekaniker så att han kunde börja jobba på riktigt som en bilmekaniker och han gick sina tre år och efter det började han jobba hos sin pappa tills han hittade något annat företag och sen såg han en dag att det fanns en stad som hette Unive och den såg riktigt fin ut på alla bilder som han såg och dom sökte efter bilmekaniker så han bestämde sig för att börja flytta väl när han kom fram hade han och chefen på det jobbet han skulle ta jobbintervju på skulle ta det efter en vecka när han hade kommit till staden och när han hade varit där i en vecka skulle han ta sin intervju och den gick riktigt bra och han fick jobbet och sen när han hade jobbar där i ett tag bestämde sig chefen för att säga upp sig och då gick det lite ner för företaget men nu börjar det blir bättre.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne alla vardagar 5-6 timmar minst och på helger kommer det vara några till.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Jajamän

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka