Nekad Adrian Lundin | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adrian Lundin

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygg-Hansa

Vad heter du IRL? Adrian

Vad heter du på discord? Adrianlundin#7524

Hur gammal är du? Jag är 12 år nästan 13

Hur många timmar har du på Fivem? 412 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på det här jobbet för jag gillar att ha ett stort ansvar och sen just trygg hans gillar jag för att där kan man få hjälpa folk att försäkra sin bil så man ej behöver ha krångel med bilen och det gillar jag att få ha en större roll så polisen får mindre arbete och sen också få anställa folk som verkligen brinner för det här arbetet och är snälla och lugn.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har bra erfarenheter inom det här yrket för jag jobbar som det just nu och tycker det är extremt roligt och sen har jag jobbat som trygg hansa för ett bra tag sedan och då var det lika kul och vad jag kommer ihåg så var jag ganska högt uppsatt.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är en person som kommer från Gotland och sen har han två bröder och en vän och hans bröder heter Svante och Gunnar och han själv Erik och Gunnar är den äldsta och Erik den yngsta men Erik hade det svårt att träna och äta bra mat så han blev väldigt tjock i ansiktet men hans andra bröder var bra på att träna och äta bra och sen när dom blev lite äldre träffade dom en person som hette Melle och dom har varit med varann hela livet och sen när dom blev äldre bestämde dom sig att flytta för att Erik, Svante och Gunnars föräldrar hade dött och då bestämde sig bröderna att flytta och då letade dom länge men hittade aldrig något men en dag såg dom en stad som hette Unive och då tyckte dom att det såg fint ut och då flyttade dom men några dagar innan dom skulle åka frågade Melle om han kunde få följa med och då sa dom självklart ja och sen när dom kom till staden Unive har dom haft riktigt dåligt med pengar och alla fyra älskade bilar men dom hade inte råd och köpa bilar och tanka dom då bestämde Erik sig för att skaffa ett jobb som hade något med bilar eftersom dom älskade bilar och behövde pengar till bensin mat och allt så. Men för att få jobb som man får lite mer pengar på måste man vara medborgare i staden och då orkade ingen av bröderna ansöka till det för dom börjar bli så gamla så då fick Erik ansöka för att få jobb för alla andra gick just nu på a-kassa.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne mycket varje dag alltså flera timmar per dag och försöka vara på jobbet och hålla koll hela tiden.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag skulle absolut fortsätta då jag såg det här som en möjlighet i mitt rp och tog det och sen får vi se vad det här tar vägen men fortsätta kommer jag.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Jag spelar inte på någon annan server alls och tycker den här servern är för bra för att spela på någon annan

Har du läst våra Regler? Ja det har jag många gånger men jag kan inte alla i huvudet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka