Nekad Adrian Lundin | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adrian Lundin

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Ange ditt födelsedatum 27 Januari 2009

Vad heter du på discord? Adrianlundin#7524

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 14-21 på vardagar och 09-23 på helger

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sen i juli

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag blir servervakt skulle jag kunna hjälpa till om det tex är någon lallare inne eller någon som bara inte kan rpa och då kunna kicka och så eller att man ser någon som säger ooc som jag träffar på många folk och om jag blir servervakt skulle vi kunna få en större chans till bättre rp och ha en server där vi kan känna oss som den bästa rp servern i Sverige med bäst folk som rpar och då kunna vara en som för hoppnings vist ha varit med och gjort det och då skulle jag och nog många andra känna att dom har gjort ett bra jobb och det är mitt måtto.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För just mig är det så att jag tycker det är en riktigt bra server då det alltid finns personer på och är riktigt framgångs rik och då vilja vara en av dom som hjälper till och sköter en sådan här bra server.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att jag skulle kunna göra en stor roll för att jag är inne och rpar jätte mycket och kunna kicka folk som inte rpar på rätt sätt och då kunna få dom pga en kick och en bra förklaring kunna förhoppningsvis att dom lär sig av det och börjar rpa mycket bättre så det blir en bättre server.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag rpar riktigt mycket och ofta ser folk som gör fel när dom försöker rpa som är bra men det kommer bli dåligt och då kunna kicka och ge bra förklaring och det tycker jag själv är riktigt bra på för att innan jag hittade den här servern var mod och staffs och servervakt på andra servrar och av det kan mycket med kommandon och så.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt då jag tycker denna servern är Sveriges bästa rp server och då vill jag bli servervakt för att kunna få hjälpa till med en sådan här server och sen kan jag många kommandon också så då tycker jag var en bra person för att ansöka.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har riktigt bra erfarenheter av kommandon som jag skrev där uppe har jag varit staff, servervakt och mod på andra servrar innan och då fått bra erfarenheter av det.

Är du whitelistad på serven? Jag är Whitelisdad ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad förut av som jag tyckte då var felaktiga men som jag ej kommer ihåg varför jag varit bannad men det vet jag i alla fall nu hur man rpar och troligen inte kommer få ban för att min rp har blivit mycket bättre än då.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Jag spelar inte på någon annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka