Nekad adoulie abrahm | Medlem ansökning (elliot21)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

adoulie abrahm

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? clown

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2009

Berätta om din karaktär. hej jag heter abdoulie abrahm jag är 19 år gammal jag gillar att vara med vänner och vara med varandra ute och ha roligt abdoulis föreldrar är väldigt rika han vill inte vara så spoilad han vill vara som en vanlig person han gillar att jobba med saker och vara med sina föreldrar nåra gånger hans uppväxt har varit väldigt bra han tycker om sport väldigt mycket som fotboll och simma en gång var han nära på drunkna för de hade slags mål i vattnet men det var tur att det var folk där som folk kunde se så fick de hjälp när han kom så skulle han och hans mor och far de år lyx mat och de kosta hur mycket som helst. Men abdouli såg nån som var hemlöss så han sa till sina föräldrar kan vi inte ge hen lite mat också hon ser så hungrig ut. Men hans föräldrar sa att de inte är deras problem. Då blev han ledsen och tyckte synd om hen. S å mitt i natten så gick han ute och letade uphen och gäde hen mycket mat och vatten och pratade med hen länge. Han blev kär i hon och de hade trevligt i många timmar men så kom han på att han har skola imorgon. S å han gick och sa att han kommer imorn med mat för jag tänker vara låsas sjuk hon sa att ja snälla gör de. Och de gjorde han och de pratade i många timmar den dag och åt väldigt mycket. och så gick det på i flera dagar och abdouli va fortfarand sjuk efter 5 dagar så hans föräldrar blev misstänkta så de tog han till doktorn och de sa att de inte va nått fel på abdouli. men efter de så satte de up flera kamror i huset för de ville se vad han gjorde om dagarn. Men den dagen tog han in hon i huset och snacka med hon och då såg abdoyulis föräldrar de och slog till han i ansiktet flera gånger och sa att du är inte vår sån längre ute härifrån så han gick ute och blev hemlöss .jag vill börja på denna stan väldigt mycket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan rp jag har erfarenheter inom rp samt så kan jag hjälpa folk rp samt lära dom rp på ett bra sätt jag ska ha en sån hög rp nivå som möjligt jag kommer bidra med en bra rp it hålla på och förstöra mitt mål med rp e att bli kriminell göra stora scenarios osv

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innbär att man inte ska spela för makt och pengar samt så ska man it bara vilja vinna i ett scenario eller vara bäst i scenariot eller tro att man e bäst man ska istället göra ett roligt scenariot som båda har roligt både jag och motpartens del

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? meta gaming är att man tar info från dc exempel till in game. rdm är att man dödar nån utan anledning. combattloging är att man loggar för att undvika ett scenario asså man vill typ it bli tagen av polsen osv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på unive förut och sen swewev och valon

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är snäll och gillar att hjälpa andra och har en bra rp nivå

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Tillbaka