Accepterad adoulie abrahm | Medlem ansökning [BABO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adoulie abrahm

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? clown

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär heter då Alex Bengtson han är 31 år gammal och kommer från Sverige han är uppväxt i Stockholm med sin mamma och pappa och med sina 3 syskon Beng,Albin och Lovisa. Alex är rolig person som gillar att umgås med sina vänner och familj. Han är en ganska tyst person av sig, Han gillar inte och träffa nya människor eller främmande. Han tycker väldigt mycket om att laga mat hans favorit mat är pizza och det brukar han göra varje fredag. Hans största dröm är att bli polis eller jobba inom sjukvården men han vill helst bli polis för han vill stoppa dom kriminella nätverken och göra så alla känner sig trygga och bekväma på vägarna. Han vill jobba inom sjukvården för att hans mamma jobbar där när han var liten och han tyckte det var häftig med ambulanser och när han var i skolan så brukade han alltid skryta om att han mamma körde ambulans. Innan han bodde i Sverige så bodde han i Afrika med hans familj där dom blev svåert utsatta och sen fylyde hans föräldrar till Sverige då dom födde Alex.

Vad kan du bidra med till serverns RP? vad jag bidrar med till servern rp Mitt mål med servern är att bygga upp min karaktär så glad och positive person som mylligt och bjuda på så många skratt och leende som mylligt och försöka göra den så pålitlig som mylligt så alla kan lita på den och umgås med han.. Min karaktär vill helst bli polis för han tycker det värkar som ett roligt yrke och sen vill han stoppa dom kriminella nätverken och säga till så alla har det bra och trivs. Han hade velat bli mc snut för han tycker det är coolt med motor cyklar. Sen på fritiden gillar han att fiska med sina vänner eller bara åka rundor i byn med alla sin vänner och bara ha det bra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Mortal pris Det innebär att man inte spelar för det man borde spela för inom rp. Det man borde spela efter är att ha roligt göra många bra samt utvecklade scenarion som är roligt för båda partners och att man inte bryr sig om att vinna utan att man ser det som en liten bonus vilket absolut inte måste eller ska hända hela tiden sen kan det ju vara att man vinner scenarion rätt så ofta men om man gör det absolut hela tiden så försvinner ju det roliga att rpa.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag kan i princip alla regler sen när jag spelade fivem för flera månader sedan men jag läste igenom dem nyss också | Sunt förnuft = tänka logiskt hela tiden | Cop bait = inte försöka få polisens uppmärksamhet | NLR = inte komma ihåg något från ett scenario du dog i.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på unive förut och sen swewev och valon

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
:unive:

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka