Nekad Adolf12 | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Adolf12

Icke Medlem
Meddelanden
242
Reaction score
18
Länk till din steam profil: steam:11000015ead2efd

Ditt Hex-ID: steam:11000015ead2efd

Vad är din discord tagg? .dark_night896

Vem var det som bannade dig? william07

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-11-25 065405.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag powergama sönder

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en grabb grovt shoot on shightar mig o min vän så när min vän dog flyger vår bil och då när vi landar kommer killen till mig och jag hoppar ut ur bilen utan att rpa på skadorna o börjar skjuta

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. mitt fel för power gaming och ångrar de

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad några gånger men alltid lärt mig av alla bans och vill nu bara tillbaka och kommer nu betee mig extra mycket för jag lagt in ped nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att rpat på skadorna och inte bara hoppat ut och börja skjuta utan att säga aj eller skriva /me alls och jag ångrar de

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja mycket, som att jag behöver rpa bättre på allt inte bara powergaming och nu kommer jag påriktigt göra mitt bästa för att inte bli bannad och betee mig så mycket jag bara kan!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Tillbaka