Nekad adlin | Chef-jobb ansökan [zmannen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adlin

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-lisas chef

Vad heter du IRL? adam

Vad heter du på discord? Adlin#8507

Hur gammal är du? 2006/15år

Hur många timmar har du på Fivem? 600+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att det är roligt och jag jobbar redan där men jag skulle vilja bli chef där eftersom att vdn marja inte e inne så ofta. jag tycker att det är roligt att jobba på bilfirman och därför vill jag bli chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på bilfirmor på andra servrar och sålt många bilar under de tiderna. jag jobber just nu på marja-lisas och sålt många bilar. jag vet hur menyerna funkar och jag vet hur jag ska hantera situationer om någon klagar eller gör något dåligt inne på bilfirman. Jag gillar att sälja bilar,hjälpa folk och ta emot kritik och det jag är mest erfaren inom jobbet är att jag är väldigt bra med menyerna i datorn och jag är bra på att hjälpa folk.

Berskiv din karaktär? min karaktär heter Abdi karlsson och han är uppfödd i Sverige och hans mamma är helsvensk och hans pappa är 50% svensk och 50% finsk, under max barndom så hade han det väldigt lätt då hans mamma ägde ett eget företag och hans pappa investerade i aktier. det gjorde Abdi väldigt bortskämd då hans föräldrar hade väldigt mycket pengar, men han ville inte känna sig bortskämd så även om han fick mycket pengar av dem så spenderade han inte så jättemycket pengar, han hade inte på sig massa dyra märkeskläder, så han ville vara som en ¨normal¨ människa. när han var runt 16 år så började hans vänner komma in i dåliga ¨grupper¨, dvs att dem började t.ex hålla på med droger. men Abdi ville inte vara en sån person så han höll sig borta ifrån dem, det gjorde också att han inte hade så många vänner kvar. då började han sitta mera hemma och träffa folk via internet och få vänner på det sättet, när han blev runt 20 år så hade han fortfarande inget jobb men han håller på för fullt med att skaffa jobb.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne varje dag om jag kan och inte har läxor.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja,jag skulle fortsätta spela på servern.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej det gör jag ej.

Har du läst våra Regler? ja det har jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka