Nekad Adler | Ban Överklagan [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Boten_

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
196
Reaction score
89
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199485281762/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ae5e5e2

Vad är din discord tagg? BOTEN#8292

Vem var det som bannade dig? Enzo

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-11 184227.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att straffen missförstod scenariot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kamrat blev kidnappade av en kille typ bredvid Grovestreet pizzeria. Han tar oss till grovestreetrondelen och dödar min kamrat. Han tar in mig till ett garage och jag ger honom min boss nummer. Vi försöker ringa bossen flera gånger utan svar. Vi ser sedan att det står två bilar utanför garaget. Han som kidnappade mig går ut och riktar emot dom, då ser jag chansen att ta hans bil och dra. Den person som kidnappade mig sköt efter mig då jag redan börjat köra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vill säga att den var felaktig men samtidigt rätt eftersom jag såg en chans att dra undan ifrån situationen. FEAR RP tog ni mig på men jag såg en chans när han riktade mot dom andra. Vill även vara tydlig med att jag inte hoppat in om han riktat rakt emot mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad två gånger för meta gaming. Jag har verkligen tagit till mig vad som gäller, läst på reglerna och på så sätt tagit lärdom av tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut hade jag kunnat stanna kvar men det är lite FEAR RP att stanna kvar också när han riktar. Människan har en funktion inbyggd i hjärnan som är fight or flight. Det menas med att man kan ta striden eller fly där ifrån. Just i detta scenario så tog jag flight delen av den inbyggda funktionen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har absolut lärt mig att det är fel att fly därifrån.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det förstår jag fullt ut. Ha en fortsatt fin dag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka