Accepterad Adler | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Boten_

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
196
Reaction score
89
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199485281762/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ae5e5e2

Vad är din discord tagg? BOTEN#8292

Vem var det som bannade dig? HYPEM

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-19 230013.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag ser att det som hände var fel. Jag blev bannad för att prata i radion med handfängsel på. Vill poängtera att det verkligen inte var meningen då jag kom år Mouse knappen med tummen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gjorde ett juvel rån, vi hade tillåtelse att använda radio på rånet. Vi blev tagna och jag pratar med min kompis som står bredvid mig. Jag råkade komma åt Mouse knappen med tummen då jag har den bindad vid tummen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår varför bannen kom det gör jag verkligen. Men jag anser att bannen är delvis felaktig då jag inte med mening eller med intention pratade i radion. Jag ber verkligen om ursäkt för mitt misstag!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för powergaming och Fear RP. Jag har verkligen lärt mig av mina misstag och förstått att handlingar har konsekvenser. Jag har tagit lärdom av mina bans och tar med mig dom i tankarna när jag Rpar i framtiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte råka komma åt Mouse knappen för radio när jag är i handfängsel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen. Jag har förstått och kommer ta med mig det i framtiden!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det förstår jag fullt ut. Ha en fortsatt fin dag!

Tillbaka