Nekad Adinator | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adinator

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? benntthedriver

Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adinator svensson 23 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? gillar att jobba och gillar att vara på klubben och spela sport

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han kommer från en hemsk bakrund med sin mamma som dog när han var 15 och hans pappa var missbrukare men hans framtidsplaner är att han en bra anställning och en lägenhet och mycket vänner

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriöst och engagerat RP. Jag följer regler, spelar trovärdiga karaktärer och anpassar mig till olika situationer för att skapa ett roligt och realistiskt rollspel för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid spelar för att själv vinna, utan att man även kan låta den andra parten lyckas för att skapa ett mer realistiskt och roligt RP. Exempelvis att man som kriminell inte alltid försöker fly från polisen, utan ibland låter sig bli tagen om det passar scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har det och jag lärde mig att jag ska inte göra det igen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? På servern ska du ha en genomtänkt och unik karaktär med en bakgrundshistoria. Du ska spela seriöst och följa RP-reglerna, som att inte prata OOC under spelet. För att spela kriminell eller ped krävs godkännande. Tjänstefordon och vapen får bara användas av behöriga. Korruption och sexuella trakasserier är strängt förbjudet. Om din karaktär dör gäller en 12-timmars paus innan du spelar den igen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag har spelat på andra serverar och det har fungerat bra

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad

Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka