Nekad pistarn | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pistarn

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Vad är ditt discord namn? pistarn

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: William Holm 2005

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, Uppmärksam, Rolig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: William Holm är född 2005. Han växte upp i en stökig miljö där kriminalitet var vanligt och hamnade själv i fel umgänge redan när han var ung. Med tiden började han göra mindre brott som sedan utvecklades till grövre saker. Efter att ha fått känna på konsekvenserna bestämde han sig för att lämna sin gamla stad och flytta för att börja om.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag gillar att spela seriöst och försöker alltid skapa bra scenarion som blir roliga för alla som är inblandade. Jag följer reglerna, tar rpn på allvar och försöker alltid tänka realistiskt i de situationer jag hamnar i.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För mig betyder det att man inte alltid ska försöka vinna. Ibland är det bättre att låta motparten lyckas om det gör scenariot roligare och mer realistiskt. Det viktigaste är att alla får en bra RP-upplevelse, inte vem som går därifrån som vinnare.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, Jag gjorde terrordåd även fast jag visste att de va fel jag har lärt mig att alltid följa reglerna

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? metagaming, powergaming fearrp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ne

Nekad ansökan
Anledning: Röd spelare / under granskning

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka