Nekad Adidaskrigarn | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adidaskrigarn

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Ditt discordnamn: Adidaskrigarn

Ange ditt födelsedatum 7 Juni 2009

Varför ska just du bli staff? Varför vill jag bli staff på unive? Jag vill bli staff på Unive Roleplay av flera enkla anledningar. För det första älskar jag att hjälpa andra och skapa en positiv upplevelse för spelarna. Att vara staff ger mig möjligheten att stötta och guida spelare genom deras äventyr, vilket jag verkligen brinner för.

Dessutom är jag passionerad för gemenskapen inom Unive Roleplay. Att vara en del av staff-teamet skulle tillåta mig att bidra till att skapa en välkomnande och underhållande miljö för alla spelare. Jag tror på att främja respekt och samarbete bland spelarna för att skapa en rolig och trivsam upplevelse för alla inblandade.

Min dedikation till Unive Roleplay sträcker sig bortom bara att spela. Att vara staff skulle ge mig möjlighet att vara mer engagerad och aktiv i gemenskapen. Jag ser fram emot att vara en del av det administrativa arbetet och bidra till att utveckla och förbättra servern.

Sammanfattningsvis brinner jag för att hjälpa andra, skapa positiva spelupplevelser och bidra till gemenskapen. Att vara staff på Unive Roleplay skulle vara en fantastisk möjlighet för mig att kombinera dessa passioner och vara en aktiv del av den växande och dynamiska gemenskapen.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag tycker inte funkar på unive är att massa använder 100kordie grafik pack och massa annat som hjälper dem i spelet. För att få stop på det så kan man lägga till pure mode på servern, pure mode gör så att server ser lika dan ut förr alla alltså normal fivem grafik. Det som också inte funkar är at jag flera gånger har blivit dödad av flera kriminella många gånger, för att fixa det måde ni göra en regel då man bara får ha 2 vapen på sig, natingen 2 pistoler eller 1 pistol och 1 assaultrifle.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi kan lösa problemen genom att göra en röstning, röstnigen kommer gå till på om folk vill at unive ska fixa pure mode då dem med sämre grafik kort får lika mycket chans att vinna som dem med bättre. Röstningen kan på gå i 1-2 dagar, efter det beslutet så vi har fått skickar vi in till ledningen. Det går också att ta det muntligt med staffsen och vad dem tycker och sen fixa det, sen om inte spelarna gillar det så kan man ta bort det.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är super viktigt att reagera på ett professionellt sätt. Ifall du inte reagerar rätt kan det bli dåligt, inte bara för dig för servern med. När du reagerar på ett dåligt sätt kommer du påpåverka servern, när du reagerar på ett dåligt sätt kan andra staffs få redda på det och ta det upp till ledningen. Ledningen kan där efter blacklista dig från staff teamet och ksk servern med. Det viktigaste är att om du inte reagerar rätt så förstör du och påverkar inte dig sj'lv utom det kan påvärka andra och till och med servern. Det är därför du ska reagera professionellt, om du inte kan göra det vid tex ett senario som har gått snätt och dem har hoppat support för att ta ett tall med dig och du inte vet vad du ska göra, stressa inte det är bättre att kalla in en annan staf som kan hjälpa och då kanske du lär dig nått och kan använda dem orden han sa för att hjälpa andra.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag har tänkt så här, nu för att det är jullov så kan jag prestera mycket som staff. I mitt privata liv kommer det inte vara nån problem med att vara aktiv då jag inte kommer göra nått på lovet förutom på julafton då jag ska fira jul!. Jag kommer kunna staff arbete 3-4 timmar om jag ska rpa en hel del men annars om jag ska rpa lite mindre ka njag ta 4-5 timmar som staff arbete. Mitt privata liv kommer inte ta några timmar ifrån mig och unive.

Hur länge har du spelat på Unive? Det är så att mitt konto blev hackat som heter "Poppsan". Jag har varit på unive och spelat i minst över 20 dagar. Ni kan till och med söka upp Poppsan och se att jag har varit aktiv och va polis förut vid namn Alan Abdi. Fick nydligen tbx kontot men hade redan ansökt på mitt nya konto. Då jag tänker att det ksk kan drabba att jag blir staff men vet inte. Om ni vill se bevis så skriv till Adidaskrigarn eller skriv Poppsan där ma nkan söka efter spelare.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har mycket erfarenhet inom staff då jag har varit staff på ortenwave och Valon Roleplay. På båda serversena va jag helper som jag ansöker nu till, jag kan även många staff kommand. Här kommer kommandsen:
/setjob: .
/car eller /v
/dv:
/giveaccountmoney
/bring
/goto
/giveitem
/clear
/clearall
/showinventory
/setgroup
/skin
/tpm
/freeze
/kick
/ban:
/unban
/announce
/warn.
/repair: Repair the vehicle you are currently in.
/revive: Revive a downed or dead player.
/noclip: Enable or disable the no-clip mode for flying through objects.
/m eller /pm
Nåra av dessa komand kanske inte finns på unive men dem har funits på serversena jag har varit staff på. Jag va 1 år staff på ortenwave och hade det roligt men lämna sen när dem börja tappa spelare, på Valon va jag staff i 3 månader då jag lämna sen för att det blev mycket shoot and loot.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, jag valde dem 2 för att dem tycker jag att jag är bäst på men kan även dem jobben i staff teamet.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka