Accepterad ademdansk | Ban Överklagan [Crackie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ademdansk

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
78
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199059148959/

Ditt Hex-ID: 1100001417fa09f

Vad är din discord tagg? ademdansk

Vem var det som bannade dig? Crackie

Bild på banmeddelande: Ban.JPG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Crackie bannade mig för att jag tog en kropp från Polisen för att "frita"? samt att jag inte värna om mitt liv. Att jag inte har ansökt om godkännande till fritagning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg att 3 av medlemmar från alliansen vart skadade utanför Sons-gänghus och jag tänkte gå dit och ta de till sjukhuset men Polisen var på plats och jag står där och väntar i en hel minut utan att Polisen säger "avlägsna" ingen som riktar och ber mig att gå därifrån så jag väljer att ta kroppen och sticka vidare mot sjukhuset med en bil vid grinden. Men därefter så riktar polisen 10 meter bakom och allt utanför mitt synfält.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker denna är 50/50. Jag kan köpa att innan jag går in i bilen jag ser polisen rikta och jag ska väl värna där men jag var inte föraren så han drog vidare. Men om man överblickar hela situationen. Jag tar en kropp som polisen inte har kontroll över de gör inget heller för att göra av med mig där. De borde lista ut att jag tänkte ta han till sjukhuset. Sedan när jag tar han blir de fart och fläkt för de ska stoppa mig, Men att jag inte värna om mitt liv, Jag såg endast de rikta på mig när jag väl var i bilen att de riktade innan när jag sprang skedde 10 meter bakom och utanför mitt synfält. Från ditt synfält är de mycket annorlunda och du får utgå från att jag tittar fram för att komma in i bilen så fort som möjlöigt och inte trycka "C" för att titta bak. Sedan till fritagning på ogiltigt vis. Denna håller jag inte med om, När de har skett en incident ute på gatan speciellt nu vid en av våra alliansers gänghus så ska jag inte behöva uppfatta att Polisen kollar över de och jag ska behöva ansöka ooc för att plocka de, Bara om man gör det smidigt sådär bör man inte få ban för "fritagning på ogiltigt vis". Sedan när jag kommer till support säger du att jag inte ska bara spela för vinning. Detta har inte med spela för vinning jag rädda ens persons liv och smet undan med han smidigt de är Poliserna som inte plocka bort mig ifrån deras ring så de får skylla lite säg själva. Jag drar slutsatsen att denna ban minst kan sänkas lite för 9 dagar för detta är inte rättvist utöver de bästa du kan göra är att häva den. Sanna mina ord, //ademdansk

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 6 tidigare och de är hälften bugg med anticheat eller någon emoteabuse eller pwg från 2022 som jag inte kan histroien men uppenbarligen har jag lärt mig för jag är en grön spelare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? De var de ända chansen för jag fick ordet från de vid Sons att jag skulle ta de men jag våga inte först men sedan avaktade jag en minut och jag stog där försökte göra de smidigt. Jag kom ju undan med kroppen såklart utan någon skada från deras kulor i sista sekund.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Lärt och Lärt att man nu måste skriva en ansökan om fritagning på en händelse som sker under 5 minuter. Alternativt att bara när Polisen vårdar en grabb vid gatan. De är ganska konstigt att många gånger jag har utfört detta smidigt har jag inte direkt fått cred av polisen utan staffs tar en inte i support om detta, De känns inte rätt att behöva ooc-ansöka om en IC sak som att ta en till sjukan från Polisen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka