Nekad hxppck | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hxppck

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198788220126/

Ditt Hex-ID: vet ej vad detta är

Vad är din discord tagg? hxppck

Vem var det som bannade dig? 9ankan

Bild på banmeddelande: unive 1.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sprang i väg från polisen när de hade vapen rycktad mot mig jag visste inte att man inte fick göra så min vän börja springa också men polisen ryckta inte mot han så han sa spring då sprang jag men jag trodde att det var ok men det ar de inte jag kommer aldrig göra om det jag ber om ursäkt bode till unive och till polisen jag har gjort en misstag och av den misstagen har jag lärt mig att aldrig göra om det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det börja med en kille som sprang på vägen och sen börja han springa efter vår bill jag stanna han hoppa in och sa kör jag gjorde som han sa och polisen jaga oss när vi blev stannad hade jag kocka blad på mig jag la det i bilen och hoppades att de inte skulle se den efter sprang min vän ifrån och sa att jag skulle springa men jag kom inte så långt efter på väg till polis stasionen krascha polisen och jag var på vägen jag hade flygit ut ur rutan då prata en röst med mig och sa att jag skulle gå in på support då vissa de vad jag gjorde fel jag ska alldrig göra om det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var mitt fel jag ber om ursäkt både till polisen för en dålig rp fast också för unive jag vill bara spela unive för jag har köpt krim så nu har jag en gäng och de väntar på mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad av occ jag visste inte att det stog för out of charicter men tack vare min vän som också spelar unive sa han till mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? lysnna på polisen och låta de ta mig eller inte hämta den där killen som sprang från polisen och inte lysnna på min kompis

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag älskar unive och att jag ska aldrig göra om det jag gjorde

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka