Inaktuell ademdansk | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ademdansk

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
78
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Ditt discordnamn: ademdansk

Ange ditt födelsedatum 20 Juli 2006

Varför ska just du bli staff? Jag vill hjälpa till och utöka hjälpen inom staff-teamet. Samt att ge mig på ett nytt försök sedan sist gång jag var staff. Under den tiden som jag kan bosätta mig och hjälpa till andra medhjälpare, RP:are samt bemötande från yrken och gäng så ska jag ge allt jag kan för att förutse en förbättring. Att arbeta och bedöma bland andra staffs angående scenarions som utförs kan jag ta själv kunskap av. Jag vill oavsett om andra har negativa eller aggresiva reaktioner om hur de har sin åsikt över ett beslut som jag gör så ska jag självklart ha ett trevligt bemötande oavsett, om såklart de argumenterar emot så ska jag hantera situationen på ett smidigt sätt. Såklart så är staff-teamet ett stort lag som gör understöd för 320 och därför vill jag visa hög kompetens på effektivisering när det kommer till att bedöma och diskutera angående hur scenarion utspelar sig. samt ansöker jag för att ge mig ett nytt försök från sist gång jag hade jobb som att vara en helper här.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Många har åsikter inom hur själva bemötandet bland kriminella och poliser är vilket har sina synpunkter. Jag själv som kriminell på servern innefattar problemet. Det är inte alltid problemet hos oss kriminella. Säger att vi inte alltid är perfekta till varje pris men det som jag brister mest på är hur Polismyndigheten som hanterar de kriminella på Unive. Samt för mycket onödigt hets bland båda motparterna. Samt lite hur folk behandlas oavsett ålder då det är ett faktum.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Detta kan vara en tidsfråga om när man kan få en lösning på detta. Men samtidigt ska man leta sig den bristande delen bland scenarion där båda är delaktiga. Titta på hur de utför scenariot och att spetsa öronen när de väl har en muntlig dialog med varann. Sitta och sedan kalla in till krismötet ifall det går överstyr och diskutera samt att kontakta de som utför den muntliga dialogen att inte hetsa allt för mö. Såklart ska man helst kanske kalla in till allmäna möten för att vara nyfiken om det sker en skillnad efter att det skickas ut om att det behöver minskas med hetset och har det skett en skillnad så ska man fortsätta att spekulera kring det samtalsämnen men man har fortsatt fått en förbättring bland de muntliga inom RP:n. Samt om det fortfarande brister får man bifoga mer material och ta grövre konsekvenser. Det kan nästan innebära en åtgärd redan under en dialog så därför ska man vara redo och beredd på att ta det

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska alltid ha god ton när man väl bemöter andra RP:are ifall man ska kontakta de i support vcn. Samt bland alla andra i teamet ska man underlätta för varann och att alltid vara ansvarstagande att du är den personen som har makten att ta åtgärd. Du ska också kunna hantera stressiga situationer när det inte finns någon annan utväg att bedöma. Man ska alltid be om hjälp när det behövs som helper ifall du har problem för dig.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? I balans med staff och riktiga jag...
Så kommer jag alltid höra av mig ifall jag behöver slå ner på tempot och att inte kunna hjälpa till som staff under en viss period. Går som sagt nu på Gymnasiet i 2an så där kan förekomma lite plugg som man behöver prioritera lite först men då som sagt skriver jag ner det på Discord när jag behöver det. Samt RP:andet går sist. När jag tycker jag har hjälpt till och vara staff ett bra tag under en period så skriver man ner att man kan vända sig till det ett tag. Jag kommer balansera mer staff än RP:ande och till sist mestadels prioritera mitt privata liv.

Hur länge har du spelat på Unive? Började rpa runt slutet av December 2021 och sedan därefter har det varit ett bra tag som medlem här

Har du tidigare erfarenheter som staff? Var staff för ett bra tag sedan i knappt en månad här och under det tiden så lärde jag mig och tog bra användning av nedastående kommandon. Man kan såklart räkna med att vara staff som moderar en normal discord fast Unive är en helt annan femma
/who id

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kriminell ansvarig. Har velat bli men kommer inte vara beredd

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka