Accepterad Adel. | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adel.

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/HundraGubbenBilly/

Ditt Hex-ID: 11000014aca4ac4

Vad är din discord tagg? Adel#3333

Vem var det som bannade dig? VOID#5416

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag åkte runt med denna 1 sitsiga avlånga bilen Ferrarin tror jag. Jag vart precis i en skottlosning och stog på helt öppen mark och visste att dem var i närheten av Heroin säljet och visste att våran vän låg nerskjuten där i området så jag åkte väldigt sakta upp på "berget" för att försöka få en syn över dem som skött mot oss och våran väns kropp då jag och mina andra vänner ville försöka få våran kompis till säkerhet. Förstår verkligen erat beslut och varför ni bannade mig inget jag tänkte på så mycket att jag körde som jag gjorde då det var sent på natten och jag var väligt trött osv, var påväg att somna till lite gran men vill verkligen visa att jag kan bättre och skulle vilja ha en andra chans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo men det var så att vi hade varit å Sjukhuset och lämnat av våran vän som hade blivit nerskottad sen ser vi dem vi hade skottlosning med där och pratar lite med dem. Vår vän kommer ut från sjukhuset och hoppar in i vår bil samma sak gör det andra gänget. Vi åker mot vårat hus och ser att dem jagar oss men vi tänker inte så mycket på det vi åker in på vårat hus och ser deras bil precis bakom oss på vårat område och vi ser att dem hoppar ut och riktar mot oss. Vi hoppar ut ur våran bil och det blir en skottlossning och vi får ner dem förutom en av dem. Jag går för att kolla om någon av dem lever då den sista killen har åkt från platsen, då ser jag hans bil och tar en av deras bilar och åker efter dem men jag hittar inte honom. Använder desutom bilen för att leta efter våran kompis som ligger nerskjuten vid heroin säljet där vi vet att våran kompis ligger död där och vi vill få han i säkerhet. Jag väljer att åka sakta upp på berget för att försöka få en syn mot både vår kropp och dem som skjuter mot oss så jag kan ge information till mina kompisar så vi skulle kunna klara oss ut från scenariot utan mer skulle blivit skadade. Som sagt jag åkte sakta på berget sedan vart jag bannad. Jag förstår också att du banande mig och att det såg lite konstigt ut från din synvinkel jag tänkte inte så mycket på det jag gjorde just då, då jag ville verkligen rädda mina vänner då det verkligen vart kaos runt vårtat område. Fattar till 100% att du bannade mig och beslutet du tog skulle bara vilja ha en Andra chans och bevisa för er att jag verkligen kan Krim RPN.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker det var helt rätt beslut av Void och dem andra. Förstår verkligen allt från eran synvinkel som sagt var rätt så sent på kvällen och var rätt så utmattad efter dagen. Men det ända jag vill ha är en andra chans efter jag sätt klippet då jag förstår bannen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, Jag har blivit bannad 10 gånger innan om jag inte har fel kan det ha varit när jag varit icke medlem och ja inte rpat på bästa nivån och några andra kan vara lall osv inte helt undra länge sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Finns många olika saker jag skulle kunnat ha gjort. Jag skulle kunnat gått och lagt mig lite tidigare så jag inte skulle varit så jäva trött och inte tänkt på så mycket jag gjorde. Jag skulle också kunnat tänkt mig lite mer innan jag valde att använda den bilen upp mot berget. Skulle också kunnat strunta i att åka upp mot berget och ta risken att åka ner mott Herion Säljet och kolla på närmare håll men då vi visste att det fanns folk där som vi precis hade skottlosning mot så ville jag ej ta den risken och bara få en större synvinkel uppifrån, skulle också kunnat hämta ut en mera "Off Road" bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Har lärt mig ett par saker. Jag borde verkligen inte spela när jag är så trött som jag var. Borde verkligen tänka mer på mitt bilval när jag åker på mera "Off Road" ställen. Samt att jag borde tänka mer i min rp och inte bara göra saker på direkten.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka