Accepterad Adel. | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adel.

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Ditt discordnamn: Adel#3333

Ange ditt födelsedatum 12 September 2008

Varför ska just du bli staff? Jag har varit MA 2 gånger innan och är det just nu och tycker att det både är roligt och var roligt båda dem andra gångerna. Efter dem gångerna jag varit MA har jag fått massor av nya Erfarenheter inom både hur man Välkommnar in folk och pratar med dem, sen har jag ju också lärt mig väldigt mycket med permsen ingame hur man använder dem och när man ska använda dem. Har också en riktigt bra Aktivitet både i Discorden och Ingame, Jag som person är också väldigt lung och blir inte stressad i "Obekväma" tillfällen. Känner väll också att Reports tas väldigt snabbt så tänker väl själv att jag skulle vilja bli T.ex support ansvarig för att kunna hjälpa dem andra Staffsen med att ta ärenden. Ser också mig själv som en rätt så Kompentent person och har väll dem Erfarenheterna som jag tycker behövs för att bli Helper / Staff! Jag tror också att detta är något bra för mig då jag skulle kunna lära mig själv hur man är bättre som Spelare & Staff. Kan också ta emot kritik och är redo att lära mig från det. Känner väll också att jag har ett helt okej Tålamod. Kommer aldrig använda min Staff Roll som ett "Maktvapen" kommer använda rollen för att hjälpa folk med problemen dem behöver hjälp med. Vill också bli Staff för att finnas där för Unives Community jag har varit MA som sagt och tycker ju det är väldigt roligt! Därför känner jag att jag borde ansöka till Helper för att jag tycker väll att jag har fått väldigt mycket Erfarenheter samt kunskaper inom Ingame & Discord.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Min aktivitet är väldigt stabil tycker jag, den är helt olika men det brukar vara från 16:00 - 00:00
Kan vara allt från det till något annat men som sagt jag har en välidgt stabil aktivitet där jag kommer kunna göra Staff Jobb väldigt ofta osv.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat i 3 år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, som sagt jag har varit MA 2 gånger tidigare och är det just nu. Därifrån har jag ju såklart fått massor av erfarenheter det kan vara allt från hur man välkommnar folk som Medlem till unive och hur man använder sina perms ingame. Har alla möjliga Erfarenheter som skulle behövas vill jag ändå säga. Vet ju i vilka scenarion man ska använda sina perms.
Vi säger att man åker omkring i en bil med ett par vänner och Rpar så ska man ju såklart inte rpa med Togglename ända gången man använder det är när man speccar eller om man t.ex är på piren och du ser någon Lalla omkring kan du ju såklart sätta på det och banna / kicka dem.

Revive revive kommandot ska man endast använda när någon har dött från bugg eller regelbrott, allt annat ska man rpa på som t.ex Dsync & Missklicks.

DV saken med Dv är väll att du använder det kommandot för att ta bort bilar detta gör man om man t.ex ser en bil mitt på motorgvägen kan det vara och så väljer man att Dva den men man ska aldrig göra det framför personer då det framstår som PWG, då du använder dig av omänskliga saker i Rpandet.

Noclip, Noclip ska du endast använda när du Speccar du ska inte ta och noclipa iväg bara för att du inte orkar Köra, Springa eller gå till ett ställe då det räknas som Abuse, samt ska man inte gå in i noclip framför massa personer helst att man gör det på ett avskilt ställe som t.ex en gränd.

Kicka & Banna folk, detta gör du endast om folk gör regelbrott och man ska ej kicka folk för sitt egna "Bruk".

Här kommer det kommandos som man kan använda ingame också.

/svban id anledning (en ban max en timme)

/kick id anledning (Om en person t.ex lallar omkring och slår folk kan man använda detta)

/givewepons id (vilket vapen) och hur många)

/revive id (återupplever en peson som har avlidit)

/dva (tar bort bilar)

/who (Ser folks roller) (inte staff kommando men bra att använda som staff)

/noclip (Går in i ett slags flygläge)

/ban id anledning hur länge (om en person bryter mot regler så väljer du att banna)

/unban id anledning (att du unbannar folk som du har kanske råkat banna fel id)

/freeze (att man gör så att en person kan inte röra sig har inte sätt Staffs använda detta)

/unfreeze (att man kan göra så personen kan röra sig igen)

/clearchatforall (om en person skriver något olämpligt i Twitter/blocket så försvinner allt)

/tpm (teleporterna till ställen du har satt ut på kartan)

/toggleid (så att man kan se personers id)

/spec id (Används för att specca en specefik spelare.)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, Inga områden just nu.

+rep extremt engegerad och driven person som lätt skulle passa in i staff teamet!

++rep en bra utvecklad ansökan märker att han verkligen vill hjälpa andra spelare på servern, skulle passat bra som staff!

+rep skulle passa riktigt bra som Staff då han vet hur man hanterar sina perms och inte abusar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka