Nekad ade.m. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ade.m.

Erfaren Medlem
Medlemskap Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
2,980
Reaction score
584
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199685355003/

Ditt Hex-ID: steam:110000166d2c5fb

Vad är din discord tagg? ade.m.

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-15 161548.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag reviva en person efter dom hade hoppat av ett berg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några körde upp för ett berg (inte jag som körde) och skulle hänga där, efter ett tag så hoppar en av mina vänner som hette liv ig av från berget av ingen andledning och mina andra kompisar ber mig mycket att reviva hene (ig sa dom ju hjälpa henne men spelar inte så stor roll) och att jag skulle "flyga ner dit" som jag inte gjorde eftersom att det skulle förstöra rp helt och hållet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att bannen var rätt men på samma sätt fel eftersom att mina kompisar bad mig jätte mycket och jag tänkte att det var fel men gav in för att dom så gärna ville det. Jag förstår att det jag gjorde var fel men att jag har altid viljat hjälpa personer, det var darför jag blev helper från första början, jag ville hjälpa folk. Och detta var inget undavtag jag villa bara hjälpa till men förstår att det var det dumaste jag kan ha gjort i denna sitvationen. Jag hoppas att du kan hitta det i ditt hjärta att förlåta mig och att det kommer aldrig någonsin hända igen. Jag hoppas att du har en mjuk del av ditt hjärta som skulle kunna hitta det att unbana mig. Och jag anser eftersom att jag var grön spelare och alla mina andra bans var felaktiga och blev unbanade från dom tycker jag att du kanske skulle kunna kolla på dena banen lite lättare. För att jag gör inte såna duma saker annars, jag gjorde ett mistag som kommer inte hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för cbait som var en felakig ban efter som att jag rpa full. Och blev unbanad samma dag. Jag har tagit lärdom av det ut av att man ska inte se ut som att man copbaitar som det kan se ut som eftersom hur man kör.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kan ha aldrig ha hjälpt henne på det sättet utan jag kan ha rpat mig fram genom att ta hene till ett sjukhus och hon skulle får vård där och aldig ha revivat hene. Om jag hade ått tilbaks i tiden hade jag aldig gått med dom och rpat någon annan stans och aldrig aldrig revivat henne. Och nu förstår jag hur dumt av mig detta var och man ska andvända helper rollen på en proffitoinelt sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket man ska aldrig staff abusa eftersom att det kan leda till något negativt eftersom att rp kan skadas och jag ångrar det vid botten av mitt hjärta och kommer aldrig ske igen om jag får komma tillbaka. Om jag bara får en till chans att komma tillbaka kommer jag se till att detta aldrig sker igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
så bannen är fel för att du blev "övertalad" av dina kompisar 🤦‍♂️

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka