Dubbelpost ade.m. | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ade.m.

Erfaren Medlem
Medlemskap Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
2,823
Reaction score
580
Vad är ditt namn i verkligheten? Adem

Vad heter du på discord? ade.m.

Ange ditt födelsedatum 15 Januari 2011

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har aldid viljat hjälpa personer och detta kan vara ett sätt att göra det även sett att de finns medlemskapsansvariga som inte är aktiva. Som jag kommer vara.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är en kapabel person med ett fint och proffotionellt bemötande med mycket erfarenhet inom medlems området som gör så att Unive får in proffsig och kapabla personer som rpar. Jag har även varit helper och är kapabel att vara lungn och hjälpsamm. Jag kommer att se till att alla som jag väljer till att vara medlemmar på unive ska vara seriösa och ta rpn på störst allvar

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta alla på servern på en proffistionellt och lungt sett man ska självklagt agera efter vad dom gör och säger men det är vikting att göra det i en lungn ton och röst. Man ska aldid bemöta der andra personen med hög respekt, och om dom inte möter med respekt tillbaka så blir det ingen medlems roll tyvvär.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på unive är det största man kan ha den är grunden till att expandera sin rp man får bredare tillgång och val till jobb samt tillgång till att man kan köpa krimiminell rollen. Och jag anser om man har medlemsrollen och är inte aktiv på servern och inte har en giltig andledning till varför man kan inte rpa så ska medlemsrollen dras.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? jag anser att en medlem på unive ska vara mogen, ha bra mellan djup röst (inte låta som de är 6) ha en seriös rp, inte vara lallig i både servern och på forumet som medlemsansvariga utgör om de är passade in för servern. Ska kunna grundrglerna som vdm, rdm, pwg, logiskt tänkande osv.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att man har hela serverns vikt på axlarna, eftersom att man är den som bestämmer om man ska ta in nya medlemmar eller inte

Hur ser din aktivitetet ut? Jag kommer först ängna tid åt min träningar och sedan servern det beror på när dom är eller om jag behöver plugga annars ängnar jag tiden till att rpa om det är lungt med min tid, tiderna kan varejera Mån: 17-18 Tis: 17-18 Ons: 19-22 Tor 17-18 Fre: 18-23 Lör/Sön 18-23 Lov: Kan vara aktiv väldigt mkt

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Senast ändrad:
-rep, killen har tidigare varit staff och han abusade sina perms tycker inte att han passar inom någon staff plats. Väldigt oerfaren grabb som är riktigt inkompetent. När han tidigare var staff så hade han ett väldigt dåligt bemöta på serverns medlemmar.

-rep, killen har tidigare varit staff och han abusade sina perms tycker inte att han passar inom någon staff plats. Väldigt oerfaren grabb som är riktigt inkompetent. När han tidigare var staff så hade han ett väldigt dåligt bemöta på serverns medlemmar.

Screenshot_20250514_160139_Discord.jpgScreenshot_20250514_160145_Discord.jpg

Dåligt bemötande? Och om det som du sa att jag "abusa sina perms" finns det inget bevis på att jag gjorde. Enda som finns är överklagningar av en felaktig ban som i slutändan var felaktig
du erkände till regelbrottet i dina överklagningar kingen

Hej adem efter en lång granskning av dig och din ansökan har jag en kommentar som jag skulle vilja lägga eller mera känt som en -rep, detta är främst för att du ska se det som konstruktiv kritik och möjligtvis utveckla dessa svag punkter samt för staffs eller andra medspelare här på servern att se och kunna se mitt perspektiv av denna ansökan

Att välja rätt medlemskapsansvarig är viktigt för Unive. Adem bör inte få rollen, Varför `kanske du undrar ja här har du några exempel

Hans ansökan är otydlig och ofullständig. Den saknar konkreta exempel och processer för hur han tänker utvärdera nya medlemmar. Stavfel och grammatiska misstag ger ett oprofessionellt intryck.

Som helper svarade han långsamt och backade från konflikter utan att driva ärenden i mål. Det visar på svag stresstålighet och konflikthantering.

Hans tillgänglighet är spretig och svår att synka med serverns behov. Vid hög belastning riskerar han att vara otillgänglig. Han är dessutom väldigt ung (född 2011) och saknar plan för feedback och uppföljning. Slutligen har han föreslagit att prioritera “kriminella medlemmar” först, vilket kan snedvrida rekryteringen.

Sammanfattningsvis saknar Adem struktur, erfarenhet och stabil närvaro för rollen som medlemskapsansvarig.

Hej adem efter en lång granskning av dig och din ansökan har jag en kommentar som jag skulle vilja lägga eller mera känt som en -rep, detta är främst för att du ska se det som konstruktiv kritik och möjligtvis utveckla dessa svag punkter samt för staffs eller andra medspelare här på servern att se och kunna se mitt perspektiv av denna ansökan

Att välja rätt medlemskapsansvarig är viktigt för Unive. Adem bör inte få rollen, Varför `kanske du undrar ja här har du några exempel

Hans ansökan är otydlig och ofullständig. Den saknar konkreta exempel och processer för hur han tänker utvärdera nya medlemmar. Stavfel och grammatiska misstag ger ett oprofessionellt intryck.

Som helper svarade han långsamt och backade från konflikter utan att driva ärenden i mål. Det visar på svag stresstålighet och konflikthantering.

Hans tillgänglighet är spretig och svår att synka med serverns behov. Vid hög belastning riskerar han att vara otillgänglig. Han är dessutom väldigt ung (född 2011) och saknar plan för feedback och uppföljning. Slutligen har han föreslagit att prioritera “kriminella medlemmar” först, vilket kan snedvrida rekryteringen.

Sammanfattningsvis saknar Adem struktur, erfarenhet och stabil närvaro för rollen som medlemskapsansvarig.
Holy ai

du raderade mer än hälten

och om du verkligen vill bli staff skulle jag rekommendera att du fokuserar mer på svensk lektionerna samt slutar använda slang !

jag årkar inte mer @Toris
förstår inte varför du beblandar staffs i detta då jag endast försöker kritisera din ansökan ?

Det är onödigt att tagga staffs och få dem att slösa sin tid på sådant när de har annat för sig.

"ta i pm inte här" det är du som svarar med frågor klart jag svarar tillbaks ?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka