Nekad adderity | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adderity

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? adderity

Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan Ohlsson 2000 05 05

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig välig och rolig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund Jan växte upp i ett grått bostadsområde där framtiden kändes begränsad. Hans pappa försvann in i missbruk och hans mamma arbetade ständigt, vilket gjorde att han tidigt lärde sig att klara sig själv. I skolan var han intelligent men cynisk; han såg regler som något skapat av människor som redan hade makt. Små överträdelser gav honom en känsla av kontroll och betydelse som han saknat. Med tiden blev kriminaliteten en del av hans identitet – inte bara för pengar, utan för respekt och trygghet. Framtidsplan Jan vill bygga ett liv där han aldrig mer känner sig maktlös. Han tänker klättra högre, få mer inflytande och omge sig med människor som fruktar eller respekterar honom. Samtidigt växer hans misstänksamhet och isolering. När konsekvenserna av hans val drabbar någon oskyldig börjar hans självbild spricka. Framåt står han inför ett avgörande val: fortsätta på en väg som gör honom hårdare och mer ensam, eller bryta mönstret och söka ett annat sätt att finna trygghet och värde.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer göra roliga senarion. Jag kommer ha en bra rp och försöka göra spelet roligt för andra och mig själv.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att du agerar på ett sätt som gynnar din motståndare, ofta för att du själv inte kan vinna, vill minimera din förlust eller uppnå en indirekt fördel.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja. Jag lootade en baklucka som inte var min bara för att se om det gick (det gjorde det). Jag fick en ban på 24h tror jag om jag inte minns fel.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming och metagaming.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag blev tipsad av en kompis att testa och jag tycker att servern verkar riktigt bra.

Nekad.
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka