Nekad Addeking06 | Medlem ansökning [HASSAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Addeking06

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199128458419/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian Grahn

Vad är ditt discord namn? ADDEKING06#5386

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär ska utspelas som en vanlig person som ska försöka att vara så snäll i staden och försöka skaffa jobb hos någon bil affär eller meka med bilar. Men om han inte lyckas så ska han försöka skaffa jobb på q park eller falk.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på unive i 4 månader och vill komma in på unive för att det är en bra server och så kommer inte jag vara en av dom som inte rpar spelet som i verkligheten. Och så vill jag köra på unive för att det verkar bra server och jag gillar o spela på unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag älskar när det är så många som spelar och då får man bra rp och då blir man själv bra rp spelare med en bra metod och så blir man snäll.

Hur hittade du Unive? Jag har själv hittat unive för när jag skaffade fivem så var unive den första servern som jag spelade på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill bli så bra på rp på unive och kommer spela där så länge jag orkar om jag blir 30 så kanske jag fortfarande spelar på unive och så kommer jag till 100% vara ärlig och bli bättre på rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill bli så bra på rp på unive och kommer spela där så länge jag orkar om jag blir 30 så kanske jag fortfarande spelar på unive och så kommer jag till 100% vara ärlig och bli bättre på rp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag känner ingen på servern så jag kommer sköta mig bra och inte prata med någon samtidigt som jag spelar.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag kommer inte fråga någon så att ni får ta eran tid och läsa igen allt och hoppas att ni förstår vad jag skriver.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka