Nekad adde567 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zizzy93

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199405149566/

Ditt Hex-ID: 1100001561f2d7e

Vad är din discord tagg? zizzy93#0457

Vem var det som bannade dig? Nat_

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-24 195712.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag gjorde reglebrott

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis körde runt efter jag kommer mot nån och krockar in i han jag rpade på mina skador också sen efter krocken så körde vi till kriminalvården eftersom vi jobbar där på vägen ditt när vi var framme så börja jag och min kompis slåss jag slog han först eftersom han var jobbig mot mig sen efter vi går in i ett rum och försätter slåss och forsätter jag säger inte aj sen jag säger sluta men han slutade inte då ställer jag mig upp och slår han sen efter ser jag att jag har fått ban av Nat_

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var lite felaktig men det är med att jag krockade och jag rpade med mina skador var felaktig men när jag och min kompis började slå varandra vid kriminalvården vid ett rum var kanske jag som gjorde fel för han slog mig men jag sa inte aj jag sa också till han sluta slå mig men han slutade inte sen efter så ställde jag mig upp och slog han sen efter fick jag ban av Nat_ men jag kommer rpa på mina skador när han slog mig till nästa gång det kan jag lova och jag kommer inte lalla det kan jag lova

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. krim utan krim jag och några polare gick till ett gänghus och frågade om vi kunde köpa vapen som icke krim men då var jag faktiskt ny till rp asså min första rp sen lärde jag mig efter min ban så då gick jag och köpte krim

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde rpa på mina skador när min kompis slog mig men det där med att pitta 2 gånger vet jag inte men ifall det var så så kommer jag inte göra om det och jag kommer självklart att rpa på skador till nästa gång det kan jag lova

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har absolut gjort att rpa på skador när min kompis slog mig och jag kommer självklart att rpa på mina skador hela tiden inte när bara jag blir ner slagen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka