Accepterad Adde56 | Ansökan till Servervakt [Gormstorm, Jaak, Crackie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adde56

Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad heter du på discord? Adde56

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001005146bc

Ange ditt födelsedatum 14 Mars 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar typ 8 och går till skolan sen efter så brukar jag hänga med grabbarna och gibba unive och andra spel så det är typ de.

Hur länge har du varit medlem på Unive? typ 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan int bifoga men 17 bans

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är nästan som en staff fast har andra uppgifter som att man som servervakt ska inte leta till sig problem men istället om man ser ett regelbrott så ska man kunna vara snabbare och underlätta för unive staffsen då de inte kanske har tid med det just nu. Som en servervakt på Unive ska du också kunna hjälpa och vägleda nya spelare eller Banna/kicka problem på servern då som servervakt ska man visa att man är där för att hjälpa men även där för staffsen som en hjälpande hand då det kan va svårt som staff att kunna ta alla på problem och därför behövs de fler servervakter enligt mig. Som Servervakt har men ban perms och kick perms en ban som placeras av en servervakt är max 1 timme bannen kan förlängas om man kontaktar en staff som kan förlänga man ska inte leta problem utan om de händer ska man vara där.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då det kan vara bra att kunna banna/kicka om man ser problem då ibland när jag har sett vissa spelare som inte kan följa standarden men inte kan göra något åt de så det är därför jag vill ansöka då enligt mig så ser jag lite problem där och där så skulle vilja hjälpa staffs och underlätta för de så de inte blir för jobbigt för dem. Skulle också gärna vilja bli servervakt då jag vill hjälpa servern få bort spelare som inte kan bete sig men vill även rollspela samtidigt och då lät de som en väldigt bra combo att kunna hjälpa till samt rollspela samtidigt så det är därför jag ansöker!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när man använder sina perms som en förmån och de är totalt förbjudet till exempel att ens polare vill ha någon skickad och då bannar men en person utan anledning bara för att någon vill de och det kommer leda till indragen servervakt men även ban om de eskalerar.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka