- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? adam
Vad är ditt discord namn? adde4567
Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 2005
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: daniel iraniel, 24
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? skön, rolig, alert
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär har kommit ensamstående från Somalia och söker ett bättre liv, han flyttade fån sitt hemland för ungefär 10 år sedan. Under dom senaste 10 åren har han gjort mindre jobb för att klara sig. Men i framtiden hoppas han på att jobba inom polis styrkan och bidra till allas säkerhet.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är bra på att vara polis och vill att alla i servern ska ha kul.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? alla ska ha roligt
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag blev bannad i en dag för att jag power gamade, mitt spel laggade och jag krockade bilen och tyckte inte det var nödvändigt att över rpa, men nu har jag lärt mig att man alltid ska spela med.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm (döda någon utan anledning), vdm (använda fordon som vapen), cop bait, meta gaming (använda info utanför spelet, nlr (new life rule), sunt förnuft, power gaming osv.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? trots att jag blev bannad så ska jag göra mitt bästa för att det inte ska hända igen.
Vad är ditt discord namn? adde4567
Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 2005
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: daniel iraniel, 24
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? skön, rolig, alert
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär har kommit ensamstående från Somalia och söker ett bättre liv, han flyttade fån sitt hemland för ungefär 10 år sedan. Under dom senaste 10 åren har han gjort mindre jobb för att klara sig. Men i framtiden hoppas han på att jobba inom polis styrkan och bidra till allas säkerhet.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är bra på att vara polis och vill att alla i servern ska ha kul.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? alla ska ha roligt
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag blev bannad i en dag för att jag power gamade, mitt spel laggade och jag krockade bilen och tyckte inte det var nödvändigt att över rpa, men nu har jag lärt mig att man alltid ska spela med.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm (döda någon utan anledning), vdm (använda fordon som vapen), cop bait, meta gaming (använda info utanför spelet, nlr (new life rule), sunt förnuft, power gaming osv.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? trots att jag blev bannad så ska jag göra mitt bästa för att det inte ska hända igen.