Accepterad samuellisemark | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samme.1.0

Aktiv Medlem
Meddelanden
614
Reaction score
35
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? Samme

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jocke Svensson 23 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, rolig, trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mina framtids planer är att jag kommer börja att jobba på en bilfirma och försöka bli högt uppsatt. Jag kommer även att föröka att köpa billigare bilar privat och sälja de lite dyrare. Jag kommer även att rpa Krim på kvällarna när allt vanligt folk har lagt sig. Jag kommer att försöka hitta något gäng som vill ha mig och glida med de. Jag vill även kunna bli chef på någon av bilfirmorna på en annan karaktär då han gillar att bossa över andra och säga lite vad de ska göra och likande. Jag kommer kanske även att skaffa en sjukvärds karaktär som jobbar för att hjälpa folk frivilligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med en bra rp och en rolig rp för mig och motparten. Jag kommer även att hjälpa nya som kommit till unive med att kanske köpa en mobil eller visa de runt i stan.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska kunna spela för motparten, att man inte bara ska vinna ett scenario utan att andra parten ska kunna vinna ett scenario och inte bara jag.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brutit mot regeln fearp och power gaming då jag hoppade ut på 10+ poliser och började skjuta mot de. Nu när jag tänker efter och läst reglerna så fattar jag värkligen att man inte ska göra så och att man ska spela för motpartens vinning också. Man kanske kan göra något roligt förhör eller en rolig fritagning som alla kan ha roligt med.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fearp kan vara att man inte har upp händerna eller inte ger sig om man är i underläge. Power gaming det kan vara att man inte rpar på sina skador eller att man inte gör de i en skottlossning. Det är 2 exempel på 2 viktiga regler

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har varit medlem innan på unive i lite mer än ett år.
 
Senast ändrad:
Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas.
Besvara detta meddelandet när du gjort de.
 
Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas.
Besvara detta meddelandet när du gjort de.
Nu har jag gjort det mvh
 
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top