Nekad ADDE34 | Ban Överklagan [slasken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ADDE34

Aktiv Medlem
Meddelanden
401
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198807243418/

Ditt Hex-ID: 1100001327bda9a

Vad är din discord tagg? adde34

Vem var det som bannade dig? Slaskennn

Bild på banmeddelande: sef3f9j4398j98gf54984j5.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att åka upp på ett berg och studsade och rpa inte på skador.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va i ett gäng krig och va stressad så jag körde upp på ett flertal berg för att kunna se de andra gänget, för de hade skjutit på mina vänner. Jag var dum och tänkte inte på att rpa på skador för att jag var helt inne på att komma upp på berget för att kunna skjuta dom. Efter detta så blir jag jagad och kör upp lite på ett litet då jag flyger, jag tänkte att jag skulle rpa på adrenalin så därför körde jag vidare, vilket kanske inte heller va bra men just då så var jag stressad och tänkte inte på det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut en korrekt ban, jag gjorde fel kan inte mer än skämmas över det. Som jag såg det just då va att om det skulle vara på riktigt hade man nog gjort vad som helst för att kunna klara sig och överleva. Men nu i efterhand så gjorde jag fel såklart. Jag skulle också banna någon som gjorde som mig där. Jag gjorde fel och det står jag för det var en helt korrekt ban och jag ångrar mig. Spelara på Unive varje dag så att jag fattar inte varför jag gjorde så. det var super dumt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare gånger då jag verkligen tagit lärdom av mina bans. så att jag nu sitter och skriver en ban överklagan är ju bara pinsamt, jag ångar alla mina bans men jag har även lärt mig mycket av det och det är jag tacksam över som i detta fal så har jag verkligen lärt mig att detta var väldigt dumt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrig ha kört upp på berget och självklart rpat på skador, jag skulle ha tänkt på att jag faktiskt kör på ett berg och att det kanske inte så realistiskt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag absolut jag skulle ha vetat detta innan men just där och då var jag helt upp e det hela och tänkte inte på vad jag gjorde. Jag kommer aldrig upprepa detta igen och jag skäms över vad jag har gjort. Till nästa gång ska jag verkligen ta det lugnt och tänka igenom vad jag gör, så att detta inte sker igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka