Nekad Adde1912 | Polismyndigheten Ansökan [Gargantua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Adde1912

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 18 December 1999

Vad heter du på discord? Adde#1409

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 48hrs

Hur aktiv kommer du att vara? varje dag

Vad heter du? Min karaktär Heter Theo Andersson

Hur gammal är du? 29år gammal

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Theo Andersson har var gått simskola när han gick på dagis och har sen dess varit intresserad av simning.

Varför vill du bli polis? Theo vill bli polis för att han vill göra samhället mycket tryggare, Han vill också kunna följa sin dröm som är att bli en polis. Theo tycker att det finns för få poliser och för många brottslingar. Theo är en mycket social person som kommer att hjälpa när man har ett jobb som polis.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det jag tycker är viktigast inom polisen är att det finns många poliser inom tjänst som gör att mindre brotts begås. problem för både de man hjälper eller sina kollegor. Polisyrket ställer höga krav på varje polis. Det är ett viktigt arbete som ger möjlighet att göra skillnad i samhället. Det är viktig att kunna hantera stress utan problem och veta vad du ska göra i alla situationer. Noggrann dokumentation är förutsättningen för att ett ärende ska kunna bedömas rättsenligt, det vill säga att på rätt grund gå till åtal eller läggas ner.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att man ska vara redo hela tiden och när som kan saker hända, Jag är väldigt medveten om lagarna (både i verkligheten och ingame) och reglerna på servern. Jag är en bra förare och krokar in princip aldrig och jag följer trafik lagarna i staden.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har kollat mycket på dom stora som streamar och sådant en sak jag gillar att kolla på är rachid som spelas av streamern cyrusTWO. Jag kan allt inom radio samtal och liknade

Hur är du som person? Jag är en kille som kan allt men ofta inte säger mer en man behöver. Jag skulle se mig själv som trevlig och hjälpsam person som också är målmedveten. Jag är fyskiskt och mentalt stark vilket ger mig en fördel inom polisyrket vilket är bra. Som polis skulle jag vara lugn och trevlig men om något helt plötsligt händer är jag redo för allt.

Är det något vi bör veta om dig? Nej, inget speciellt

Tillbaka