Antagen Adde torn | Ansökan till Staff [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adetorn

Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Ditt discordnamn: adetorn

Ange ditt födelsedatum 27 April 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag vill kunna vara med och hjälpa folk på servern. Jag vill kunna ha mer möjligheter att hjälpa till mer och jobbar mer effektivt. Ofta kan jag märka att folk behöver hjälp med att bland annat saker som inte jag kan hjälpa till med. Som tex anställning eller liknande. Det är väldigt tråkigt att inte kunna hjälpa till i sådana situationer. Jag vill som sagt kunna hjälpa till mer och kunna vara med och utveckla servern, detta genom att försöka få bort de som begår regelbrott och de som inte har bra insikter till unive. De anser jag ska bort och om man inte vill engagera sig i rpn och försöka sitt bästa så ska man inte köra unive.

Jag vill även kunna hjälpa till i bland annat support delen. I vissa fall är det inaktivt där och det kan leda till att folk ger upp eller liknande. Där vill jag kunna utveckla genom att vara aktiv och göra mitt bästa för att alla ska ha en bra upplevelse på unive. Jag kommer jobba hårt inom support och RP delen för att utveckla servern på olika sätt, och jag kommer givetvis göra mitt yttersta för att visa gott föredöme och engagemang.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker att det som ej funkar måste vara bristen på allt spec på polisiära biljakter som jag har märkt som polis i en biljakt så från ingen stans kör de på hopp 50 meter med en bil sedan hittar vi samma personer omm och om igen jag tycker att vi behöver flera som speccar lite tråkigare händelser som en biljakt men sofort det är rån tex så är det 4-5 staffs som specar men även de konstanta halv ooc som man hör hela tiden man hör så många gå fram till någon de tjänner ifån dc ig och säger deras dc namn och de konstanta metandet inom polisen jag åkte med några poliser försökte prata med dom ingen svarar sen kollar man dc då sitter de såklart och pratar i discord isället för att snacka ingame jag tycker även det är sällan man sitter mindre än 10 min i väntrummet till support

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vi ska fixa detta igenom att speca flera polis situationer mer och hålla koll så de som patrolerar sitter effade i discord som man ska vara. se till att support blir mer aktivt och folk inte behöver sitta mer än nån minut

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag anser det är extremt viktigt att agera professionell för mig är man professionell när man är tydlig håller en lungn ton för att försöka att lunga ner siturationen ifall den blir hetsig jag tror på att om du har hög respekt för någon kommer du bli repekterad på samma sätt

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer ligga upp det jag kommer va och agera staff när det är högre tryck på servern då det händer mer regelbrott eller när jag inte har något annat att göra jag kommer rpa när det är lågtryck altså få pers inne men kommer även försöka specca så mycket som möjligt

Hur länge har du spelat på Unive? sedan slutet av 21 tagit lite pauser men spelat stora delen av tiden

Har du tidigare erfarenheter som staff? har varit helper samt MA tidigare så jag kan nästan alla kommandos

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? donation anledning är ej så intreserad att hålla på med scripts då jag ej är så bra på det men kan tänka mig att göra det i framtiden kriminell: jag är ej är så intresserad av krim samt har jag ej så mycket insyn i krim då jag har varit polis länge har varit krim men har tyckt att polis är roligare så jag är ej så intresserad av var kriminell ansvarig event: då jag ej har så bra kreativitet så tror jag ej är personen för jobbet liksom

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka