Vad ska gänget heta? Promeister
Vad är ditt discord namn? Addco#7351
Vad heter du i verkligheten? Adam
Ditt födelsedatum: 6 December 2000
Hur ofta kommer du vara inne? ofta
Hur många timmar har du på Fivem? 20 timmar
Berätta om din karaktär: Min karaktär är en person som alltid är positiv och rolig,
Varför ska just du få starta ett eget gäng? För att polisen ska få det lite roligare då det inte finns så många gäng, jag och mina kompisar vill göra bankrån och liknade saker
Har du några med dig från start med gänget? ja
Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? vi ska äga den
Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? inte så mycket då dethär är första gången jag söker in i gäng
Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Jag ska berätta vad de ska göra och när jag behöver hjälp
Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? vi ska utveckjla den mycket
Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut vi smattrar alla
Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? det löser vi sen
Hur hanterar du kritik? jag får aldrig kritik då alla är rädda för mig
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? ja men inte lika mycket
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? nu har jag det
Vad är ditt discord namn? Addco#7351
Vad heter du i verkligheten? Adam
Ditt födelsedatum: 6 December 2000
Hur ofta kommer du vara inne? ofta
Hur många timmar har du på Fivem? 20 timmar
Berätta om din karaktär: Min karaktär är en person som alltid är positiv och rolig,
Varför ska just du få starta ett eget gäng? För att polisen ska få det lite roligare då det inte finns så många gäng, jag och mina kompisar vill göra bankrån och liknade saker
Har du några med dig från start med gänget? ja
Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? vi ska äga den
Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? inte så mycket då dethär är första gången jag söker in i gäng
Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Jag ska berätta vad de ska göra och när jag behöver hjälp
Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? vi ska utveckjla den mycket
Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut vi smattrar alla
Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? det löser vi sen
Hur hanterar du kritik? jag får aldrig kritik då alla är rädda för mig
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? ja men inte lika mycket
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? nu har jag det