Nekad AdamJönsson1 | Medlem ansökning [LN_Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lurifax

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198170640819/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? CrypticHerox

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Jönsson han är 25 år alltså född 1996, Han försöker spela lite tuff men egentligen e han en vanlig snubbe. Han kan vara rätt barnslig ibland men när det gäller seriösa grejer så är han seriös. Han är oftast glad och älskar att köra bil!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag älskar det här konceptet roleplay inom Gta och FiveM, Unive är den roligaste och bästa servern jag har kört på! Och jag skulle vilja se utvecklingen av servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är så bra gjort, Det är väldigt verkligt med att man får lön och att det är så mycket personer man träffar och att det är väldigt seriöst allting det älskar jag.

Hur hittade du Unive? Jag sökte faktiskt bara på SWE på FiveM och hittade servern sen testade jag och jag fastnade direkt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så roligt som möjligt hela tiden och träffa nya kontakter och bli en bra spelare i servern jag spelar i.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jag ska få ett bra jobb få mycket kontakter och ha jävligt roligt hela tiden.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte jag kör bara Unive just nu men har kört några andra som GöteborgsRP och andra servrar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka