Nekad Adam_king | Ansökan till Servervakt [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yane_svaras

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
117
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad heter du på discord? adam_andersson

Vad är ditt Hex:ID tror det är denna Steam-ID: 76561199532095022

Ange ditt födelsedatum 10 Juli 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Varje dag går jag in på fiveem och kör på unive som polis och ska snart bli domstols chef väntar på intervju men efter den har jag nog blivit aktiv efetrsom jag som domstols chef måste jag kunna vara aktiv och ha rätte gång nästan varje vecka och kanske ibland varje dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? vene men mer än 2 månader typ 2 oc et halvt men jag har spelat unive tidigare tog bara en pause man har börjat spela på unive sedan 2023 december tror jag men ni kan kolla på mina ansökningar och där står det.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan ju fan ej kopiera min bild men har blivit banad 15 på min intervju kan ni också se för sökerhet eller kan jag skicka det till er i pm.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Server vaktens uppgift är att kunna vakta serven ssamtidigt som staff och medlemskaps ansvariga har ej tid med det genom att staff brukar gå noclip då missar de väldigt mycket och det är därför servervaktar finns. Eftersom de är vanliga spelare som kan bana folk och sv bana asså 1 timme.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag har varit nu medlem på unive ganska länge och har sätt lallet öka och öka från medlem till krim och till polis och det vill jag undvika asså lallet. Och hur ska jag kunna undvika det genom att vara aktiv varje dag och kunna behandla spelarna genom att ta in de i sup och där kan en riktig helper avgöra allting.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. 1. Om man har en kompis ig som man är bästis med då kan det hända att man undviker han en ban för något han skulle ej göra asså jag ger han chansen att komma ifrån det.

2. Om jag har spelar på serven och är polis då kan jag ej ha togleID och då kan jag använda det för att då fuska i till exempel skott lossningar.

3. Abusar genom att bana folk utan anledning och bevis och det kan leda till en p ban.

4. Ger ut insformation till till exempel polisen för att de kan utnytta det genom att ge de namn mdm

Nekad.

Anledning: Du har fått en ban den senaste månaden (2024-11-23).

Du får ansöka igen 2024-12-23.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka