Accepterad Adam_6910 | Medlem ansökning (maximi87)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Adam_6910

Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? adam martinsson

Vad är ditt discord namn? adam_6910

Vad är ditt födelsedatum? 20 November 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: John Olsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll Hjälpsam pålitlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Johns back rund. han vekste upp på en bongård med sin pappa å två syskon han föräldrar gick i sär när han var 5år. Hans intresen var billar och så klart traktorer som John körde väldigt mycket när han var 14år å 6 månader så fick han sin första epa som han trodde skulle bli färdig jätte frort men de tog jätte lång tid för han å få färdigt den de är hans back rund. hans framtida planer i den här stan är att bli mekaniker på falck å hälpa folck som sitter i nöd å behöver hälp å laga sin bil och att hjälpa folck som behöver hjälp

Vad kan du bidra med till serverns RP? glädje hjälpa sam snäll mott alla som är snälla mott mig och skriker inte på folk

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att "spela för motpartens vinst" innebär att man medvetet gör val eller handlingar i ett scenario som gynnar motståndaren eller den andra parten.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag tänkte sno en bil men han inte inan vakterna kom å tog mig och då tänkte jag efter och kom på att de inte var ett bra vall

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Bidragande RDM (Random Deathmatch)

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? snälla neka inte mig låt mig ta muntlig så jag kan ut vekla mer jag har grov dislecsi å grov adhd

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!​

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
:unive:

Tillbaka