Accepterad Capzie | Medlem ansökning [wust]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Capzie

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? August

Vad är ditt discord namn? aggesigge

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rofuz Gås 30 års åldern

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Mogen, Trevlig å Social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Rofuz Gås är uppvuxen i ett helt okej område, inget wow men absolut inte i ghettot. Farsan hade alltid en bil i garaget som Rofuz mecka på dag som natt. Rofuz hade en svår väg in i arbetslivet å försökte då hitta andra vägar. Redan vid 14 börja han förstå hur bilarna fungerade å lärde sig fort både fixa å bgga nytt, samtidigt hängde han med äldre grabbar som körde streetrace om nätterna, de va då han insåg att vinna stålar och bygga rykte är enklare än att fixa bilar för pengar. Alla stålar som kom in gick direkt till nya delar, bensin och satsningar på nästa race. Skolan var bara trist jämfört med kicken och polarna man hade omkring sig. Nu känner han att han vill testa sig på en större scen, se vart det tar honom, och kanske greja lite annat smått vid sidan om om läget dyker upp. Framtiden för Rofuz är otroligt osäker men han är otroligt taggad på att ta sig till Unive å träffa nya människor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med mycket, med tanke på att jag har väldigt myvket erfarenhet inom rp så kommer jag bidra med mycket bra scenarion som alla kommer att ha kul i, jag är ingen som spelar bara för att vinna. Dessutom tror jag att andra även kommeer att kunna lära och ta efter av mitt rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag anser att det viktiga är att du inte spelar för din vinning utan att du spelar för att alla ska ha så kul som möjligt. Om man ska definera vad det innebär att spela för motpartens vinst så är det ju som det låter, om du är i en polisjakt å du kraschar din bil så spring inte iväg å gör allt i din makt för att komma iväg utan ge upp å låt dom ta dig.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja de har la hänt men mer när jag var yngre, powergaming tex men har lärt mig av mina misstag å själv uppfattat att rpn blir bättre utan regelbrott.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Jag är redo att lämna på ovanstående fråga. Powergaming å Failrp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har rp:at mycket på olika servrar även på unive om de är något ni har i åtanke när ni läser.

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka