Nekad Adam327 | Ban Överklagan | johnpork1

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam327

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198415719152/

Ditt Hex-ID: 11000011b25aaf0

Vad är din discord tagg? blaster1784

Vem var det som bannade dig? bubrek

Bild på banmeddelande: bf43fd63fb19a2c91fc579da53d7c44a.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han har bannat fel. Min vän ville råna någon eftersom dom var taskiga mot han, och han tog upp sitt vapen och rånade dom. Senare eftersom dom forsatte att säga dumma saker så valde min vän att skjuta båda två. JAG SKÖT INGEN AV DOM JAG GJORDE INGENTING JAG FÖRTJÄNNAR INTE EN PERMANENT BAN BARA FÖR ATT MIN VÄN RÅNA NÅGON VID MIG min vän själv kan säga till er att det var han som sköt båda.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade precist loggat in eftersom en server crash vid piren och folk startade bråk med min vän eller så vad det trärtom jag gjorde ingenting. Några personer hade precis "snackat skit" till min vän Andreas Silversten så min vän ville råna dom..

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban. Bananledning var att jag sköt någon jag sköt ingen. Min vän kan själv säga det jag sköt ingen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad tidigare för att ha en ljus röst när jag var en man. Och jag hart lärt mig av det och har skaffat en voice changer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingenting eftersom det var en felaktig ban jag gjorde ingenting fel men jag skulle typ inte kunna viljat följa med min vän.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej eftersom det var en felaktig ban. Men jag kommer ändra på min om ni unbannar mig eftersom jag vill inte att det här ska hända igen så jag ska försöka vara mer passiv och leva ett normalare liv och sluta ta risker.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Nej jag förstår inte om ni inte tar bort bannen eller ändrar det till en tids ban som tex 2 dagar istället eftersom jag gjorde inte mycket fel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka