Accepterad adam02111 | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adam02111

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199183500193/

Ditt Hex-ID:steam:110000148e913a1

Vad är din discord tagg? adam___23

Vem var det som bannade dig? Troik

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-08 174439.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte, Jag har inte gjort något dumt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stängde av mitt spel 7 timmar senare så skulle jag in då står det att jag är bannad i 2 dagar! Man hade hottat mig och går in på min familj så jag hade inget val. Då efter droppade man mig vid taxifirman och stängde av spelet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en både och för detta ban för jag gjorde inget dumt förutom att jag blev hottad. Om jag skulle gjort något själv som man förtjänar en ban då skulle jag inte ens överklaga men jag har tyvärr inte gjort något eller brytit era regler, Förutom att jag blev hottad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej jag har aldrig blivit bannad hos er innan för jag har följt era regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att ge mig ny chans och kolla varför man banna mig från igen stans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig hoppa in i tjänstematrial. Utan det var liv och död. Så jag hade inget val. Nu vet jag att aldrig hoppa in i tjänstematrial även när man blir hottat.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår men jag vill så fort ni ser detta överklagensen så kan ni kolla varför jag har blivt bannad. För jag har inte brytit era regler eller har inte gjort något dumt. Jag tycker att ni unbanar mig och ger en ny chans för jag har inte gjort något för utom att jag blev hottat och blev tvingad. Ni har en jätte trevlig,roligt server. det är därför jag vill fortsätta supporta er och fortsätta min fivem resa med er!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka