Kevin_kebab1
Medlem
- Meddelanden
- 42
- Reaction score
- 0
Vilken chefs-position ansöker du till? securitas
Vad heter du i verkligheten? kevin
Vad är ditt användarnamn på discord? Kevin_Kebab1
Ange ditt födelsedatum: 25 September 2010
När fick du medlemskap på Unive? kommer inte ihåg men de va förra året någongång
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef jag var president i sinfull jag har bra ledar skap och är bra att på att bygga upp ett företag
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? göra det lika aktiv som polisen och göra det så stort så möjligt och göra så vi blir en stor del av unive stad
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? aktiv hela tiden typ 5-8 timmar om dagen
kommer pausa krim ifall jag blir antagen
Har du läst våra grundregler? Ja
Vad heter du i verkligheten? kevin
Vad är ditt användarnamn på discord? Kevin_Kebab1
Ange ditt födelsedatum: 25 September 2010
När fick du medlemskap på Unive? kommer inte ihåg men de va förra året någongång
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef jag var president i sinfull jag har bra ledar skap och är bra att på att bygga upp ett företag
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? göra det lika aktiv som polisen och göra det så stort så möjligt och göra så vi blir en stor del av unive stad
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? aktiv hela tiden typ 5-8 timmar om dagen
kommer pausa krim ifall jag blir antagen
Har du läst våra grundregler? Ja