Accepterad Adam mohammed | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam mohammed

Medlem
Meddelanden
168
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199168766429/

Ditt Hex-ID: 1100001480841dd

Vad är din discord tagg? saab9305

Vem var det som bannade dig? Emilia

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-15 185903.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår att mitt konto har haft över 100 förbud och jag förstår att detta är en allvarlig situation. Först och främst vill jag be om ursäkt för mina överträdelser. Jag inser nu att mitt beteende inte var i enlighet med dina instruktioner och regler, och jag ber djupt om ursäkt för de misstag jag gjorde. Jag har läst dina regler och instruktioner noggrant och beslutat mig för att strikt följa dem från och med nu. Därför ber jag dig att ge mig möjligheten att återställa mitt konto. Jag lovar att förbättra mitt beteende och respektera reglerna och standarderna för din plattform. Om du kan överväga att återställa mitt konto skulle jag uppskatta det mycket. Jag är villig att följa alla krav eller åtgärder för att säkerställa att jag inte upprepar mina tidigare misstag. Tack för att du läser min förfrågan. Jag väntar på ditt svar och hoppas på en positiv lösning..

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick indragen krim sedan gick jag in så var jag permanent Bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej De var inte felaktig ban pga Av att jag hade Över 100 Bans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste ban var för powergaming och det tog jag lärdom av

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte kunna bli bannad runt 2021 Och sånt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja Det har jag har läst igenom Alla Regler igen och mina andra bans har varit lite för milda bans och många felaktiga Endå. Kan jag erkänna

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Jag har verkligen tagit lärdom nu när det har gått en månad det kommer inte ske igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka