Antagen Adam Lives | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Azzpa

Medlem
Meddelanden
122
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Vad heter du på discord? Ludwig342

Ange ditt födelsedatum 27 september 2006

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag sökte till medlemskaps ansvarig eftersom att jag tycker det är roligt att hjälpa folk och jag tror det skulle vara kul att hjälpa nya spelare och ge dem ett trevligt första bemötande. Samt tycker jag att denna server ska endast ha medlemmar som är bra och verkligen förstår regler och villkår villket jag gärna hjälper till med att åstadkomma. Jag tycker även att det är viktigt med bra rp på servern villket också är en av de stora anledningar till att jag vill bli en av de som ansvarar över att detta ska ske. Jag tycker också att det är väldigt viktigt med aktiva medlemskaps ansvariga för att få ett fint flyt på intervjurerna. Detta kan bidra till att de som ansöker om att bli medlemmar förstår att unive är en seriös server som tar hand om sina spelare för att de ska ha så roligt som möjligt och känna sig trygga och trevligt bemötta.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att jag passar som ansvarig eftersom att jag är väldigt trevlig, engagerad och seriös. Jag är väldigt insatt i hur servern fungerar och kommer vara aktiv för att hjälpa så många som möjligt. Jag tycker personligen att det alldrig kan finnas för många medlemskapsansvarige på servern eftersom att det konstant kommer nytt folk till servern. Jag vill göra unive till en så bra server som möjligt för att det ska behålla sin titel inte bara som sveriges största fivem server utan också servern med bäst och störst rp nivå.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta andra som man själv vill bli bemött. Man ska tänka sig att man själv sitter och ska ha en intervju som man kanske är nervös inför. Man ska bemöta andra på ett sätt så att dem känner sig trygga och trevligt bemötta oavsett vad det gäller. Dem personerna som ansöker till medlem vill ju självfallet känna sig välkomnad in i familjen.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle se till så att de jag släpper igenom på prövotid kan alla viktiga regler så att dom vet exakt vad man får och inte får göra. De personner jag skuklle släppa igenom skulle aldrig kunna antyda att de inte visste reglerna när de till exempel sitter i staffsamtal. Jag skulle förklara hur de ska agera i olika scenarion och att de ska tänka att det är verklighet. Vad skulle du ha gjort irl?

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag anser att man som medlem ska ha läst reglerna och ha full koll på vad som gäller, hur man rpar och hur man bemöter andra inne på servern. Inte bara du ska ha roligt inne på unive du ska även göra det roligt för andra att spela.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar skulle vara väldigt stort eftersom att det är medlemskapsansvariga som diregerar rp nivån på servern. Skulle de ansvariga ta uppgiften på för litet allvar så skulle rp nivån på servern fallera totalt.

Hur ser din aktivitetet ut? Väldigt aktiv rpare på servern. Inne många timmar per dag

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inget ytterligare att tillägga:)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka