Accepterad Adam Khalill | Polismyndigheten Ansökan [Oskar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam Khalill

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
4
Ange ditt födelsedatum: 5 Augusti 2003

Vad heter du på discord? Adaam#4254

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? totalt 500 spelar nytt konto nu

Hur aktiv kommer du att vara? Kommer vara väldigt aktiv spelar varje dag i typ 10 h eftersom de e sommarlov och har inget annat o göra och verkar väldigt kul att jobba inom yrket polismynigheten.

Vad heter du? Adam Khalil

Hur gammal är du? 22

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja jag har varit simkunnig sen jag var 8 år då jag gick på simskola varje dag i hela veckan så jag skulle säga att jag är väldigt bra på att simma och kan simma när som om det behövs är ingen badkruka haha.

Varför vill du bli polis? just jag vill bli polis för att jag vill att alla ska kunna känna sig trygga och säkra i vår stad. Att kunna hjälpa andra medmänniskor är ett stort intresse för mig. Det är något jag drömmer om. och enda sen jag var liten har min dröm varit att hjälpa folk och just nu så är jag inte så rädd av mig kan ta grejer andra kanske e rädda ,för och jag är väldigt mogen av mig.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag tycker att det viktigaste inom yrket är att man ska kunna känna sig trygg både hemma inom jobbet, bland andra helt enkelt sagt, det viktigaste är att man får andra att känna sig trygga och säkra framförallt. Att kunna följa alla lagar och kunna hjälpa individer i nöd såklart och bara finnas för folk som behöver hjälp

Vad vet du om yrket i helhet? Jag är väldigt erfaren inom detta jobbet eftersom min pappa har jobbat inom detta jobbet och berättat allt för mig som har hänt hur man ska hantera situtationer och Att inte bli upphetsad pga. ord eller andra nedvärderande. Måste kunna ta kritik och hantera stress i alla situationer. Det är ett av stadens mest nödvändiga och viktiga yrken. plus när jag var liten kollade jag mycket serier som var från verkligheten om hur de funkade att vara polis och hur man pratar med folk uran att bli sur om dem säger ngt onödigt.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, det kan man väl säga . Jag vet hur man ska agera mot folk som bryter regler eller gör motstånd. Jag jobbade som securitas för några år sedan då det kom lite bråkstakar. Jag jobbade där i 1,5 år ungefär. och därför vet hur jag ska hantera desssa situtationer som jag måste ta hdn om. eftersom jag jobbade inom securitas är jag även väldigt bra på att prata med folk och kunna lösa situtationer väldigt bra skulle jag säga.

Hur är du som person? Jag är en person på 22 bast. Jag gillar att sätta stopp för folk som gör fel,. Jag gillar att vara med vänner alltså väldigt social av mig. gillar även att lära mig nya grejer just därför jag vill jobba inom polismyndiheten för det finns mycket grejer jag inte vet som jag kan lära mig.. Och att kunna hjälpa andra människor med deras problem och lösa de eller försöka ialafall.

Är det något vi bör veta om dig? Att jag har haft detta som mål enda sen jag var liten och de är detta jag brinner för på min fritid.

Vidare till intervju!
Lycka till!
Kontakta en HR för att ta din intervju!
MVH Polismyndigheten!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka