Accepterad Adam Khalill | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam Khalill

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199113393802

Ditt Hex-ID: 110000144bb568a (Hex)

Vad är din discord tagg? Adaam#4254

Vem var det som bannade dig? AO

Hur lång tid var din ban? 10 dagar 9 dagar kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Meta Gaming ~AO. Återstår: 9 dagar1 timme 59 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde att banna mig pga att dem fick bilden av att jag meta som jag inte gjorde och det ser ut som det från deras synvinkel men om jag får berätta min synvinkel så e de onte metagaming.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För dem fick bilden av att jag åkte till en grabb för han hade skrivit i diskussions chatt att han hittat säljet och då sa min vänn glenn till mig ig att vi skulle träffa honom eftersom han visste ig att han hittat säljet och då skulle vi mötas sandy. Sen närvie sandy så säger ja t honom att ja e vän t glenn eftersom ja inte kände grabben och så börja vi snacka om de med att ja skulle köpa säljet. så en sammanfattning så asner ja bannen felaktig då min vän ahde sagt till mig att ja skulle träffa honom o snacka för han skulle käka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig eftersom glenn min gäng medlem visste att clark visste var säljet var eftersom han skulle sälja det till oss och då sa glenn till mig at ja skulle träffa honom för han visste var säljet var och vi skulle träffas sandy och då åkte ja dit och träffa honom och jag förstår att detta kan ses som metagaming från AO men jag lovar att de inte var

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad innan för grejer som hänt för länge sen när ja va ny till servern och visste inga regler eller något som jag tagit mig till lära nu. som t.ex. pratat oxx suntförnuft o såna grejer som alla kan nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja kanske gjort det på en snyggare stil och tagit med glenn då som känner honom ig så hade nog AO sett att glebb min bän kände honom ig men det ser ju kanske kontigt ut om jag kommer fram till honom när han inte ens vet vem jag är.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja har inte lärt mig jätte myclet efter bannen eftersom den var felaktig men kanske ta mer information innan jag gör grejer och bara göra det snyggare så det inte ser ut som meta.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka