Nekad Adam 777 | Beslut Överklagan [swedish.gripen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mxzi.89

Icke Medlem
Meddelanden
173
Reaction score
4
Ditt discord namn: 1.lirililarila

Ditt Hex-ID: steam:11000016e02872b

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen roller.

Vem/vilka tog beslutet? Swedish Gripen

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag vill börja med att säga jag förstår att mitt rpande inte var acceptabelt, och jag tar fullt ansvar för att jag inte reagerade som jag borde när jag blev skadad. Jag inser att mitt agerande gick emot reglerna och förstörde upplevelsen för andra spelare. Jag vill verkligen be om ursäkt för det som hände. Det var inte min avsikt att bryta mot reglerna eller förstöra stämningen på servern. Jag uppskattar det arbete ni lägger ner på att skapa en bra RP upplevelse, och jag vill inget hellre än att få bli en del av det igen på rätt sätt. Jag ber därför om en andra chans. Om ni beslutar att ge mig möjlighet att återvända lovar jag att följa alla regler, förbättra mitt rp och visa respekt mot både staff och spelare. Tack för att ni tog er tid att läsa detta. Oavsett vad ni beslutar uppskattar jag ert arbete. Jag erkänner att jag inte rpade korrektm och det var mitt ansvar. Jag har haft tid att tänka över mitt agerande och inser nu mer än någonsin hur viktigt det är att rollspela är, inte bara för mig utan för hela gemenskapen. Jag saknar att få spela på serven, att vara en del av det community ni byggt upp och jag vill visa att jag kan bättre. Jag ber er därför om en andra chans. Om ni låter mig komma tillbaka, lovar jag att följa reglerna till punkt och pricka, ta rpn allvar och bidra positivt till servern. Jag är öppen för att ta mig till feedback och visa er att jag kan förbättra mig. MVH 1.lirililarila

Hur är beslutet felaktigt? Det är inte men jag vill ha en till chans från Swedish gripen för att jag rpade inte på skador men jag vill gärna ha en till chans från staffen som banna mig

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/kzP3A5wwvtgrCXzXP?invite=cr-MSxjMHEsMzA1OTAyNzY4

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka