Nekad AdaaamR | Ban överklagan [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AdaaamR

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198370867137/

Ditt Hex-ID: steam:1100001187947c1

Vad är din discord tagg? AdaaamR#4326

Vem var det som bannade dig? RAZIK

Hur lång tid var din ban? Banen var 7dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? stöld av tjänstefordon,snor en ambulans

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel men det var det ända sättet att rädda min kompis men jag fattar att det var helt fel av mig och att jag inte skulle ha gjort så

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis sprang på trotoaren sen kom det en bil i fullfart och körde över min kompis men jag klarade mig, min kompis blev då medvetslös och min kompis fick panik och det ända min karaktärs ide var att rädda sin bästa kompis är genom att sno ambulansen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var det inte men jag ångrar mig hemskt mycket och detta är något jag aldrig kommer göra igen. Eftersom efter jag har blivit bannad av e grej har inte det hänt igen men jag vill bara spela på unive för att jag älskar servern och jag ska aldrig göra om något liknade igen Förlåt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. OOC
Powergaming
Suntförnuft
Men detta hände när jag var väldigt ny till staden och inte visste så mycket men jag har lärt mig av mina misstag efter det och har aldrig gjort om det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tagit det lugnt som karaktär och inte stressat och kanske ringt en ambulans så den kunde hämta upp min kompis så han fick den rätta behandlingen istället för att göra fel av mig och springa till sjukhuset och stå där sen efter ett tag sno en ambulans jag fattar att det var fel av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig jätte mycket och jag kan lova att det inte kommer utspelas igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag fattar men jag vill bara att ni ska läsa det här och tro på mig för jag lovar på allt att det inte kommer hända igen, Mvh Adam

Du får vänta ut din avstängning och lära dig utav ditt misstag till framtiden. Inget annat kommer ske.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka