Accepterad Ad4m | Ban överklagan [Esentals]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ad4m

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ScobiDob/

Ditt Hex-ID: 1100001165184b3

Vad är din discord tagg? Ad4m#6276

Vem var det som bannade dig? Redz

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sexuella trakasserier

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Staffs (Redz) valde att banna mig eftersom att jag frågade efter sexuellt samlag till en kvinnlig karaktär i utbyte mot att jag "swishade 150 wallah" vilket var menat som ett skämt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 3 andra var och åkte i min bil, vi hade tänkt festa. Men när vi var på väg att leta efter det så såg vi en "snygg" kvinnlig karaktär, som heter Bella. Bella blev omringad av massvis av killar men tackade nej till alla. Medans i klungan av män så blev det ett bråk om Bella där några styckna slog ner varandra och jag tror någon eller två dog. En av de som satt i min bil (han som körde) Körde en av de som jag tror var hans polare till sjukhuset där vi såg en annan "snygg" kvinnlig karaktär. Det var då som jag frågade "Kan vi göra det här snabbt om jag swishar dig 150". Det var också menat lite som ett skämt eftersom jag menade 150kr vilket jag tyckte var lite roligt just när jag sa det, men inte så roligt nu eftersom att jag har blivit bannad. Hon sa "Ja visst kom bara hit så gör vi det" (Jag skulle aldrig fortsatt att fråga om hon hade sagt nej, som de andra personerna hos Bella gjorde), sedan sa hon att jag var arresterad, vilket betydde att hon var en civil polis. Min karaktär som jag Rollspelade som fick panik eftersom att han inte ville hamna i finkan. Då hamnade vi i en biljakt där vi sedan kraschade med bilen, sedan så kröp vi upp på ett berg för att inte bli arresterad. Sedan blev den ena person som körde bilen bannad, sedan någon minut senare så blev jag också bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan förstå att jag blev bannad, eftersom man kanske inte säger något sånt till en tjej från ingenstans. Men jag tycker ändå att det var ett okej scenario eftersom att tjejen som var en civilpolis spelade med och höll på att arrestera mig liksom.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad en gång tidigare eftersom att jag hade suttit i ett stulet tjänstefordon, men det var ett missförstånd helt enkelt eftersom att jag trodde att det var en riktig polis som satt och körde bilen. Jag har lärt mig att inte hoppa in i tjänstefordon om jag inte ser tydligt att de är i tjänst som kör och att de säger att jag ska hoppa in i det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag skulle kunnat gjort annorlunda är ju helt enkelt att inte sagt det jag sa till henne från första början så skulle detta scenariot undvikits. Jag har lärt mig nu att jag inte borde göra det, men jag var fortfarande lite förvånad för att det fanns en prostituerad tjej på mitt jobb innan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte säga någonting sådant som jag sa, om de inte är helt fullkomligt med på det, men jag har förstått att det är emot reglerna och ska inte upprepas igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka