Inaktuell AcT1ve | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

AcT1ve

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: AcT1ve

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198993312562/

Vad är din discord tagg? AcT1ve#4851

Var är du avstängd? Discord servern

Vad är du bannad för? För vara ärlig så vet jag inte, Jag anslöt mig till denna servern idag för första gången. Jag önskar bara att jag blir avbannad så jag kan söka som polis och kunna ha roligt med andra spelare. Skulle uppskattas jätte mycke.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet ju inte varför jag är bannad. Jag anslöt mig till servern idag för första gången sen försökte jag ansluta mig till eran discord men det stod att jag var bannad.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej har inte vart avstäng för jag fortfarande ny

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag visste vad jag är bannad för så skulle jag gärna svarat men har inget att svara på eftersom att jag inte vet

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om jag blir unbannad så kommer jag söka som polis och se till att servern ska sköta RP så som dom egentligen ska

Har du läst våra regler? Ja

Hej,
jag kan inte hitta en ban på dig utifrån det användarnamn du har gett. Finns det någon annan under din IP som kan ha varit inne och är du helt säker på att det är rätt DC Länk du använder dig av?

Hej,
Jag har inte sätt dig blivit bannad eller gjort något fel!
Jätte konstigt att du blir bannad från discord!
Kommer lösa detta inom snar framtid! Ska bara prata med philip först!
// DrJosh

Låser och arkiverar. Utan ytterligare detaljer kommer vi inte kunna gå vidare med detta.

Tillbaka