Accepterad Fluz01 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fluz01

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199635296964/

Ditt Hex-ID: steam:110000163d6f2c4

Vad är din discord tagg? realfluz

Vem var det som bannade dig? ludde

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-08 203411.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår ludde till 100% varför han valde och banna mig det som på gick i den där dox discorden var helt oacceptabelt. när jag märkte att det pågick i den discorden så ville jag inte vara en del av det, då det är jätte barnsligt att sitta och doxa andra efter man fått t.ex. ban för att man gjort fel. VIsa folk kan inte ta en ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sökte en ny server och då kom jag förbi unive då jag varit här tidigare. och kände att testa på den en gång till men så försöker jag ansluta till servern men gick inget vidare. Jag såg min ban och anslöt mig direkt till discorden och såg ett medelande angående dox discorden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det beror på hur man ser på det men jag skulle säga att det är en giltlig ban. Men eftersom när jag anslöt till Slemmis discord var det bara en vanlig community discord men massor av unive spelare då kände jag va kul att det är så många samlat på ett och samma ställe tills hon blev bannad och började med dox i discorden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad i februari och då blev jag bannad för fear rp. Jag fick direkt ångest och gjorde en ban överklagan och den blev godkänd, efter det tog jag mest en pause från unive men nu är jag tillbaka starkare en någonsin. Och sedan har jag väl några små bans som är från längre tillbaka som jag inte riktigt minns så väl.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hålla lite mer koll i den discorden och lämnat lite tidigare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att folk är som små barn på fivem och inte ens kan ta en ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Du får en sista chans, du ska lämna ALLA de miljöerna. Deltar du i minsta doxing eller skadlig verksamhet, då återplacerar vi blacklisten och då kommer du inte tillbaka hit.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka