Nekad ACKENATORN | Medlem ansökning [kenzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ACKENATORN

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199069148599/

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? HYP_Axelcs#0821

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Alexander Svensson, Född 2005/02/02, Han gillar att hålla på med bilar när han inte gör det så åker han med sin egna epa. Hans känslor är Glad, Arg och Ledsen. Han hade en normal uppväxt utan en pappa.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är bra på att rpa. Jag kommer att bidra med mitt ytersta och försöka göra scenarion som båda parter kommer att gilla. Jag kommer även att försöka ha längre scenarion så att dom inte bara är över efter 35 minuter. Jag kan alla grundregler.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har spelat fivem i ungefär ett år. Har inte hittat en server som jag gillar. Spelade på Multistaden en liten period men jag märkte att det var öseriosa spelare men på senare tid så har jag sett på klips bland annat youtube att rpn har förbättrats grovt.

Hur hittade du Unive? Cosmo_Bt, Mina vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rp är att ha rolig jag kommer försöka att bidra med så seriös rp så möjligt. Jag vill även skapa roliga scenarion. Jag kommer inte att vara kriminel då jag inte är ute efter makt och pengar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att köpa en epa och få körkort. Att bidra med seriös rp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Nekad, utveckla gör en ny om 24h!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka