Accepterad Acidmilleking | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Acidmilleking

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199579372363/

Ditt Hex-ID: 110000160819b4b

Vad är din discord tagg? acidmilleking

Vem var det som bannade dig? Limpis

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-09 202314.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag slog en vid sjukan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag slog en vid sjukan för han sa att han skulle skuta mig sen så blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är ju inte en felaktig bannan för jag slogs men ändå så blev jag sur för han sa att han skulle skuta mig för jag sa att han var kaxig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för copbait vdm och suntförnuft jag kommer bara ihåg suntfunftet det var för 2 dagar sedan men jag körde för fort vid sjukan men jag har lärt mig och köra långsamt nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja det hade jag kunnat men jag gjorde inte det för jag tänkte mig inte för det jag skulle kunna göra är och inte slå han

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja inte att lalla på sjukan

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka