Accepterad achoo09 | Medlem ansökning (Plåtis)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

achoo09

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199100635866/

Vad är ditt namn i verkligheten? vincent

Vad är ditt discord namn? Achoo0#2021

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär är en person som gillar allt med polis. han hadde en pappa som var polis och sedan efter allt det så har han haft sin pappa som förebild för han visade runt på jobbet som bilar och material. polis är min karaktärs dröm yrke och han har länktat att bli polis i hela sitt liv. en dag så har pappan dött och det var den tuffaste bekräftelsen i hans liv och det har förändrat hela karaktärens liv med polis yrket och om inte pappan skulle vart i samma liv som han så skulle kasnke inte han ha gillat polis lika mycket som han gör nu. han har sin pappa som förebild hela sitt liv. och vännerna i skolan har också stöttat honnom med det han värkligen vill uppnå i sitt liv just med att vara polis. det kanske inte har gått så bra när han är stor men han ger alldrig upp den drömen han vill uppnå och han försöker göra det rätta även om han har

Varför ska just du bli Medlem på Unive? att bli bättre på rp och att få vänner i rp miljön och letar efter ett nytt hem så att säga och detta tror jag personligen att detta kan vara något för mig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp nivå och försöka göra så att andra och bidrar med bra rp nivå och göra så att alla har lika roligt som jag kommer ha

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kommer att rpa genom att jag rpar vid tex vid ett vapen hot ska jag rpa som om det var på riktigt inte slå ner eller springa iväg för det är orealistiskt

Hur hittade du Unive? jag har spelat på unive förut men hittade på youtobe och twitch och mina vänner spelar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka